Spel 2015 Math Trade

De grootste Belgische spellenbeurs is Spel in Antwerpen. Hier vind je alle informatie.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

dEBASERpIX
Grote Dienaar

Re: Spel 2015 Math Trade

Bericht door dEBASERpIX »

Hier toch even een expliciete :thumbup: voor rainbow maker! Bedankt om dit te organiseren!

Labels:
deev
Grote Dienaar

Bericht door deev »

Yep, mijn eerste Math trade, verliep zeer vlot, bedankt! :)
Bieke179
Rooster Booster

Bericht door Bieke179 »

Van hieruit ook alvast een :thumbup: bedankt voor het organiseren. Onze eerste keer verliep zeer goed met 5 trades en eentje extra uit de not traded list. Inmiddels ook met iedereen vlot en leuk contact gelegd. Nu komt dus het spannende gedeelte....hoe groot gaat de uitwissel-chaos zijn om 12u :crazy: Ben benieuwd :lol:
<< The pursuit of approval usually ends in disaster >>
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

The Iced One schreef:
Piet schreef:Nogmaals aanbieden zoals bij Spellenspektakel Math Trade: mensen die op zaterdag iets willen achterlaten voor spelers op zondag, kunnen dat probleemloos doen bij de stand van Bordspelmania. We vragen wel om goed te communiceren hierover met de andere trader.
Iemand die op zondag komt, mag dus ook spellen van zaterdag kiezen.
Klein vraagje: ik kom enkel op zondag, maar kan via een kameraad spellen laten traden op zaterdag, maar als ik hem de moeite wil besparen om af te spreken met mensen, kan ik dan ook gewoon het spel bij jullie laten afgeven zodat mijn trade partners het daar gewoon kunnen ophalen?
Natuurlijk.

Zorg wel dat je ruilpartners op de hoogte zijn en dat de spellen een briefje bevatten met alle info (spel is van X, voor Y, eventueel telefoonnummer).
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door The Iced One »

BaSL schreef:
The Iced One schreef:
Piet schreef:Nogmaals aanbieden zoals bij Spellenspektakel Math Trade: mensen die op zaterdag iets willen achterlaten voor spelers op zondag, kunnen dat probleemloos doen bij de stand van Bordspelmania. We vragen wel om goed te communiceren hierover met de andere trader.
Iemand die op zondag komt, mag dus ook spellen van zaterdag kiezen.
Klein vraagje: ik kom enkel op zondag, maar kan via een kameraad spellen laten traden op zaterdag, maar als ik hem de moeite wil besparen om af te spreken met mensen, kan ik dan ook gewoon het spel bij jullie laten afgeven zodat mijn trade partners het daar gewoon kunnen ophalen?
Natuurlijk.

Zorg wel dat je ruilpartners op de hoogte zijn en dat de spellen een briefje bevatten met alle info (spel is van X, voor Y, eventueel telefoonnummer).
Bedankt! :thumbup:
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Ma1ze
Rooster Booster

Bericht door Ma1ze »

Super meegevallen! Het was een gezellige wanorde, maar alles is - voor mij althans - mooi in de plooi gevallen. Bedankt aan iedereen! :clap: :clap: :clap: :clap:
Kaa
Meeple

Bericht door Kaa »

Eerste math trade met resultaat, vlotjes verlopen. Nog eens bedankt Rainbowmaker voor alle effort en moeite.

Gezellige wanorde en toch een paar keer de opmerking gehoord, wat zijn die mensen daar aan het doen :-) ?