Spel 2015 Math Trade
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Re: Spel 2015 Math Trade
Hier toch even een expliciete
voor rainbow maker! Bedankt om dit te organiseren!
Labels:
-
deev
- Grote Dienaar
Yep, mijn eerste Math trade, verliep zeer vlot, bedankt! 
-
Bieke179
- Rooster Booster
Van hieruit ook alvast een
bedankt voor het organiseren. Onze eerste keer verliep zeer goed met 5 trades en eentje extra uit de not traded list. Inmiddels ook met iedereen vlot en leuk contact gelegd. Nu komt dus het spannende gedeelte....hoe groot gaat de uitwissel-chaos zijn om 12u
Ben benieuwd 
<< The pursuit of approval usually ends in disaster >>
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Natuurlijk.The Iced One schreef:Klein vraagje: ik kom enkel op zondag, maar kan via een kameraad spellen laten traden op zaterdag, maar als ik hem de moeite wil besparen om af te spreken met mensen, kan ik dan ook gewoon het spel bij jullie laten afgeven zodat mijn trade partners het daar gewoon kunnen ophalen?Piet schreef:Nogmaals aanbieden zoals bij Spellenspektakel Math Trade: mensen die op zaterdag iets willen achterlaten voor spelers op zondag, kunnen dat probleemloos doen bij de stand van Bordspelmania. We vragen wel om goed te communiceren hierover met de andere trader.
Iemand die op zondag komt, mag dus ook spellen van zaterdag kiezen.
Zorg wel dat je ruilpartners op de hoogte zijn en dat de spellen een briefje bevatten met alle info (spel is van X, voor Y, eventueel telefoonnummer).

-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bedankt!BaSL schreef:Natuurlijk.The Iced One schreef:Klein vraagje: ik kom enkel op zondag, maar kan via een kameraad spellen laten traden op zaterdag, maar als ik hem de moeite wil besparen om af te spreken met mensen, kan ik dan ook gewoon het spel bij jullie laten afgeven zodat mijn trade partners het daar gewoon kunnen ophalen?Piet schreef:Nogmaals aanbieden zoals bij Spellenspektakel Math Trade: mensen die op zaterdag iets willen achterlaten voor spelers op zondag, kunnen dat probleemloos doen bij de stand van Bordspelmania. We vragen wel om goed te communiceren hierover met de andere trader.
Iemand die op zondag komt, mag dus ook spellen van zaterdag kiezen.
Zorg wel dat je ruilpartners op de hoogte zijn en dat de spellen een briefje bevatten met alle info (spel is van X, voor Y, eventueel telefoonnummer).
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Ma1ze
- Rooster Booster
Super meegevallen! Het was een gezellige wanorde, maar alles is - voor mij althans - mooi in de plooi gevallen. Bedankt aan iedereen!

-
Kaa
- Meeple
Eerste math trade met resultaat, vlotjes verlopen. Nog eens bedankt Rainbowmaker voor alle effort en moeite.
Gezellige wanorde en toch een paar keer de opmerking gehoord, wat zijn die mensen daar aan het doen
?
Gezellige wanorde en toch een paar keer de opmerking gehoord, wat zijn die mensen daar aan het doen