Ik snap het gevoel van Bridget (en moet eerlijk toegeven dat het mij ook beetje bekruipt). We moeten oppassen dat we niet te lang over beurten gaan doen. Ik heb nu ergens ook wel het gevoel dat het ietwat aan de lange kant duurt (al valt het eigenlijk nog mee). Ja, met Pasen duurde het ook een paar dagen (van 26-29 maart; iets wat mijn fout was en wat ik ook vervelend vond en waar ik dus mijn excuses voor aanbood), maar nadat de hint was gegeven (de 28e), was het 1 dag later (29e) gedaan met de beurt. Nu was de hint gegeven op vrijdag 1 april en nu op dinsdag 5 april is men nog bezig. Ik snap dat overleg nodig is, maar heb het idee dat vooral de laatste berichtjes wat efficiënter konden. In de openingspost sprak ik van zo kort mogelijk en liefst 3 berichtjes per persoon. Misschien is dat iets té krap (4 per persoon is misschien beter), maar merk wel dat de tolerantie daar ergens ligt. Nu zit het overigens op 9 berichtjes. En natuurlijk, als je even een paar dagen niet kunt, dan is dat ok, als je dat aangeeft. Ik denk dat de frustratie meer zit in telkens updates zien, maar toch nog niet aan de beurt zijn
Nogmaals, het is een eerste keer en ik wil niet kritiek geven (of mensen dwingen op te schieten; zo'n probleem is het zeker nog lang niet!), dus we moeten even kijken wat nog leuk blijft voor iedereen. Ik vind het logisch dat hint-gevers wat tijd mogen hebben voor het bedenken van een goede hint (1 dag), maar raders moeten dan toch wel redelijk snel gaan raden (binnen 3 dagen moet lukken). En wanneer je raadt, doe dat dan liefst ook in clusters, zodat je direct al aangeeft welk je voorkeur hebben. Dat maakt overleg soepeler en sneller.
Efficiëntie is denk ik het belangrijkste.
(zet muts van raadgever weer op
Kunnen mensen zich hierin vinden?