+1yvof schreef:Scythe, Terraforming Mars en mogelijk Great Western Trail zullen waarschijnlijk de toppers worden maar welke ik aan ga schaffen heb ik nog geen idee.
Shortlist
-A Feast for Odin, ga kijken of hij de moeite waard is maar koop hem liever in het nederlands.
-The Oracle of Delphi, ziet er gewoon wel leuk uit
-The colonist, lijkt me wel leuk alleen de arts vind ik wat minder
-Scythe, ziet er super goed uit, maar even kijken of dit niet overhypt is
-The great western trail, jammer dat de rules nog niet online staan maar deze lijkt me echt leuk.
-First Martians: Adventures on the Red Planet, iedereen heeft het hier over dus maar even kijken wat het is. Hij is nog niet op Spiel maar mogelijk wel een prototype of iets dergelijks
-Key to the City - London, Even kijken wat ik er van vind op Spiel. De arts zijn niet helemaal mijn ding maar toch even in de peiling houden.
Keuzes, keuzes, keuzes, wordt een lastige Spiel dit jaar!!!!!
Het wordt mijn eerste Spiel en ik ga maar 1 dag (donderdag), dus laat me lekker overdonderen.
Naast bovengenoemde titels zijn er nog een paar recente titels die ik zou willen proberen:
-Kingdomino (nieuwe Cathala), lijkt er simpel, maar krijgt goede recensies
-Oceanos (nieuwe Bauza), niet hoog gewaardeerd, maar zijn andere titels vind ik erg leuk
-TTR Rails & Sails, wordt ook niet hoog gewaardeerd, maar ben toch wel benieuwd
-SW: Rebellion, hier ben zeer benieuwd naar, maar vind 'm vooral nog erg duur
Hopelijk kan ik daarnaast voor een redelijke prijs wat titels van mijn shortlist aanschaffen:
-Orleans
-Trajan
-Bora Bora
-Through The Ages: A New Story of Civilization
Wordt een stressvolle dag