Ik had het echt ergens gelezen, maar ik geloof je direct als je zegt dat 999 games hiermee bezig isErwin schreef:999 Games is bezig met Great Western Trail.yvof schreef:Leuk dat white goblin games bezig is met de nl versie van Great western trail. Maar daardoor verdwijnt hij wel van mijn Spiel lijstje om te kopen.
De Goblins doen volgens de tamtam een paar titels die 999 Games heeft afgewezen, zoals Star Wars Carcassonne en Dynasties. Da's hun positie in de pikorde.
Welk spel wordt de topper van Spiel 2016?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
yvof
- Professor Pimpel
Re: Welk spel wordt de topper van Spiel 2016?
Labels:
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Nou... aangaande Cry Havoc schrok ik wel even van de prijs... 70 euro...
Nu zie ik dat deze in de USA voor 45 dollar te bestellen is en daarmee is Cry Havoc voor mij een must buy geworden (prijs is ok, spelmechanisme meer dan ok, kwaliteit ook top). Ik ga hem wel uit de USA importeren en laat deze in Essen voor wat ie is.
Nu zie ik dat deze in de USA voor 45 dollar te bestellen is en daarmee is Cry Havoc voor mij een must buy geworden (prijs is ok, spelmechanisme meer dan ok, kwaliteit ook top). Ik ga hem wel uit de USA importeren en laat deze in Essen voor wat ie is.
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
Zag je vorig jaar ook. Ik had Pandemic Legacy gekocht voor iets van 55 of euro. Paar weken erna lag hij voor een tientje minder in de winkels. Ik laat Cry Havoc voor 70 euro ook liggen en wacht totdat hij wat goedkoper wordt.EEMBC/Bongo schreef:Nou... aangaande Cry Havoc schrok ik wel even van de prijs... 70 euro...

-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Sowieso zijn de prijzen op Essen wel iets om in de gaten te houden. Ik zag ook een Scythe preorder voor €80, terwijl die straks voor rond de €60 is te krijgen.
-
ouwezeeman
- Garnaal
Ik heb dit ook altijd al een raar gegeven gevonden. Maar is het realiteit of een mening dat 999 eerste keus heeft? Want persoonlijk heb ik het idee dat 999 met kosmos een samenwerkingsverbond heeft en er voorErwin schreef: De Goblins doen volgens de tamtam een paar titels die 999 Games heeft afgewezen, zoals Star Wars Carcassonne en Dynasties. Da's hun positie in de pikorde.
de rest geen pikorde bestaat. Anders had 999 toch geen titels zoals istanbul, codenames, imperial settlers, orleans, 2e editie st petersburg etc etc laten schieten lijkt me.
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Lijkt me inderdaad dat er een mooie variatie is.
Trouwens, star wars carcassonne is naar het schijnt een goed spel en zeker met de franchise eraan verbonden een goede deal denk ik.
Trouwens, star wars carcassonne is naar het schijnt een goed spel en zeker met de franchise eraan verbonden een goede deal denk ik.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Fabrice
- Spelauteur
En als je deze ziet...
...dan niet een beetje nieuwsgierig?
Voor de rest laat ik mij volledig verrassen. Dit jaar trek ik volledig onvoorbereid naar Spiel.
Voor de rest laat ik mij volledig verrassen. Dit jaar trek ik volledig onvoorbereid naar Spiel.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Eye candyfabbe1 schreef:En als je deze ziet...
-
Dirk_M
- Party Animal
En Papa Paolo toegevoegd aan de must buy list voor Essen!
O wacht, daar stond hij al op
O wacht, daar stond hij al op
-
Piet
- Beheerder
Is dat jouw broer Claude die geposeerd heeft voor de chef kok? Die is wel niet zo'n eye candy...fabbe1 schreef:En als je deze ziet... ...dan niet een beetje nieuwsgierig?
-
Fabrice
- Spelauteur
Wel braaf blijven he, Piet.Piet schreef:Is dat jouw broer Claude die geposeerd heeft voor de chef kok? Die is wel niet zo'n eye candy...
Ik neem aan dat je al transport hebt richting Essen
-
Piet
- Beheerder
Ik rij met Griet alleen in onze Partner, want de rest van de auto zullen we nodig hebben voor al onze Papa Paolo's die we in de koffer moeten krijgen.fabbe1 schreef:Wel braaf blijven he, Piet.Piet schreef:Is dat jouw broer Claude die geposeerd heeft voor de chef kok? Die is wel niet zo'n eye candy...
Ik neem aan dat je al transport hebt richting Essen![]()
-
mteravest
- Matroos
Ik heb Cry Havoc gepreordered voor Spiel. Ik zie nu helaas dat hij hij waarschijnlijk voor Spiel al uit komt voor een lagere prijs. Dat is dan weer jammer.
70 euro is inderdaad een hoop geld, maar afgaande op de Watch It Played is Cry Havoc typisch een spel voor mijn groep en dan is het die aanschafprijs wel waard.
Ik hoop dat er ook voor Inis nog een preorder komt. Ben ik ook erg benieuwd naar.
Verder ben ik nog heel benieuwd naar Key to the City en ga ik graag een kijkje nemen bij Mythic Battles, die rond die tijd waarschijnlijk op kickstarter komt.
70 euro is inderdaad een hoop geld, maar afgaande op de Watch It Played is Cry Havoc typisch een spel voor mijn groep en dan is het die aanschafprijs wel waard.
Ik hoop dat er ook voor Inis nog een preorder komt. Ben ik ook erg benieuwd naar.
Verder ben ik nog heel benieuwd naar Key to the City en ga ik graag een kijkje nemen bij Mythic Battles, die rond die tijd waarschijnlijk op kickstarter komt.
-
ouwezeeman
- Garnaal
Het spel dat mij het meeste aantrekt is Age of Thieves. Het verhaal achter het spel is zalig en daarom ben ik heel benieuwd.
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
-
yvof
- Professor Pimpel
Age of Thieves ziet er inderdaad leuk uit. Heb het verhaal nog niet gelezen maar met het uiterlijk is niets mis