Voorverkoop entree kaarten (SpSp 2005)

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Bericht door kolonist »

Laurens schreef:Weet er misschien ook iemand of ik kaarten kan kopen voor twee dagen? Of moet ik dan gewoon twee losse kaartjes kopen?
je moet dan helaas gewoon 2 losse kaarten kopen...
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

combi-tickets

Bericht door Bart »

kolonist schreef:
Laurens schreef:Weet er misschien ook iemand of ik kaarten kan kopen voor twee dagen? Of moet ik dan gewoon twee losse kaartjes kopen?
je moet dan helaas gewoon 2 losse kaarten kopen...
Mogelijk kan het Spellenspektakel overwegen om bij een volgende editie ook combi-tickets aan te bieden?
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Het gekke is dat ik een aantal jaar geleden al eens gemaild heb over de mogelijkheid om een meerdaagskaart te kunnen kopen en toen werd gemeld dat dit wellicht wel een goed idee was. Tot op heden is het nog niet zover gekomen en dat is jammer. Je kan nu natuurlijk wel een mooi arrangement met een hotel boeken en veel mensen die meer dagen gaan zullen wel overnachten in de buurt!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

De Struikrover schreef:... Je kan nu natuurlijk wel een mooi arrangement met een hotel boeken en veel mensen die meer dagen gaan zullen wel overnachten in de buurt!
Maar de bezoekers uit Brabant (en noord-limburg) hebben daar natuurlijk helemaal niks aan. Ik hoef bijvoorbeeld maar 35 kilometertjes te rijden en ga dan niet overnachten in een hotel.
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Enrico schreef:
De Struikrover schreef:... Je kan nu natuurlijk wel een mooi arrangement met een hotel boeken en veel mensen die meer dagen gaan zullen wel overnachten in de buurt!
Maar de bezoekers uit Brabant (en noord-limburg) hebben daar natuurlijk helemaal niks aan. Ik hoef bijvoorbeeld maar 35 kilometertjes te rijden en ga dan niet overnachten in een hotel.
Ik ben het met je eens, dat het jammer is dat één en ander niet mogelijk is! Maar het meerdaagse arrangement is een goede aanvulling op de losse kaartjes. Nu de meerdaagse kaartjes nog!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!