je moet dan helaas gewoon 2 losse kaarten kopen...Laurens schreef:Weet er misschien ook iemand of ik kaarten kan kopen voor twee dagen? Of moet ik dan gewoon twee losse kaartjes kopen?
Voorverkoop entree kaarten (SpSp 2005)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
kolonist
- Wereldkampioen Kolonisten 2011
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
combi-tickets
Mogelijk kan het Spellenspektakel overwegen om bij een volgende editie ook combi-tickets aan te bieden?kolonist schreef:je moet dan helaas gewoon 2 losse kaarten kopen...Laurens schreef:Weet er misschien ook iemand of ik kaarten kan kopen voor twee dagen? Of moet ik dan gewoon twee losse kaartjes kopen?
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Het gekke is dat ik een aantal jaar geleden al eens gemaild heb over de mogelijkheid om een meerdaagskaart te kunnen kopen en toen werd gemeld dat dit wellicht wel een goed idee was. Tot op heden is het nog niet zover gekomen en dat is jammer. Je kan nu natuurlijk wel een mooi arrangement met een hotel boeken en veel mensen die meer dagen gaan zullen wel overnachten in de buurt!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Enrico
- Caballero
Maar de bezoekers uit Brabant (en noord-limburg) hebben daar natuurlijk helemaal niks aan. Ik hoef bijvoorbeeld maar 35 kilometertjes te rijden en ga dan niet overnachten in een hotel.De Struikrover schreef:... Je kan nu natuurlijk wel een mooi arrangement met een hotel boeken en veel mensen die meer dagen gaan zullen wel overnachten in de buurt!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ik ben het met je eens, dat het jammer is dat één en ander niet mogelijk is! Maar het meerdaagse arrangement is een goede aanvulling op de losse kaartjes. Nu de meerdaagse kaartjes nog!Enrico schreef:Maar de bezoekers uit Brabant (en noord-limburg) hebben daar natuurlijk helemaal niks aan. Ik hoef bijvoorbeeld maar 35 kilometertjes te rijden en ga dan niet overnachten in een hotel.De Struikrover schreef:... Je kan nu natuurlijk wel een mooi arrangement met een hotel boeken en veel mensen die meer dagen gaan zullen wel overnachten in de buurt!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!