Nee, misschien ligt het aan jouw beeld van Zee. Misschien geloof je wat mensen zeggen ondanks dat ze er geen verstand van hebben. Als je alles amazing en absolutely gobsmacking, love the art, love the components vindt lukt het ook bij Santa Maria - waar Rahdo gelijk had - maar heeft het geen zeggingskracht.Edwin84 schreef:ozymandias schreef:Edwin84 schreef: Volgens mij vergeten jullie iets als het zo makkelijk is.
Ik snap alle kritiek die het spel krijgt maar te makkelijk had ik niet verwacht. Zeker niet nadat Zee García als enorme Pandemic fan hem de moeilijkste in de Pandemic series vond.
Misschien hebben jullie veel affiniteit met dijken en het water stoppen.
Niet lullig bedoeld, maar Zee was lovend over Pyramix, wat voor niet-Amerikanen direct al een kinderlijk eenvoudig spel lijkt. Heb het inmiddels in huis, en het is inderdaad een kinderlijk eenvoudig spel - maar wel super leuk, en unlike any other.
Wat het helemaal irritant maakt is dat spellen die Amerikanen afzeiken omdat het te moeilijk zou zijn, zoals Ghost Stories, dat ik graag zou willen spelen, me afhoudt van het kopen, en niemand wil het voordoen..