Sudoku-Meisje?

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Dalaren
PIONier

Sudoku-Meisje?

Bericht door Dalaren »

Pfff,
ik weet niet goed hoe ik dit neer moet zetten, maar.. argh, het móet toch!, het zit me namelijk nogal dwars, naja, maar dan positief dwars..

Oké ik heb 2 schitterende dagen gehad op 't spektakel, mede (grotendeels) door het oogverblindend mooie meisje (van 999games) wat me hielp met het Sudoku spel.
Toen ik er zag was ik gelijk perplex "WoW! :oops: ".. en ik viel compleet dicht ongeveer.
Na het spel (wat overgins niet zo leuk was) liep ik door, (met nog een paar keer achterom kijken natuurlijk), diezelfde dag beefte ik dat ik haar naam wilde weten, want ik wilde der nog eens zien of spreken!, alleen toen kon ik er niet meer vinden.
Die volgende dag, liep ze me opeens voorbij en weer viel ik stil, ze lachte vriendelijk, ik werdt rood en lachte terug. Maar wéér durfde ik niet.
Aan het einde van die zondag wilde ik der persé nog eens zien (met in mijn achterhoofd dat ik wéér dicht zou vallen) maar het MOEST!, dus ik zoeken, en zoeken niets, nergens.. mijn hoop zakte diep onder in mijn schoenen, tot ik daar haar mooie blonde haren zag en haar zag zitten in de buurt van het catan gedeelte. even stond ik stil te genieten van het ó-zo-prachtige uitzicht. Maar de mensenmassa achter me dwong me tot het vervolgen van mijn reis. Met een paar keer achterom kijken (waarbij ze me nog een keer diep aankeek) liep ik door en verloor ik haar aanblik in mijn leven. :(
Pfff, ik heb het er lastig mee.. maar Ik wil gewoon graag weten hoe ze heet. Misschien heeft een van jullie een idee, of kennen iemand die een idee kan hebben.. dit is het enige wat ik over haar weet, ze heeft blond haar, beugel, ik schat tussen de 16-19 jaar, zaterdag middag bij Sudoku Kraam, Zondag eind van de dag speelde ze een kaart spel (Tai pan)?

Ik weet dat het allemaal nogal abstract klinkt en erg vaag, maar nu kan ik mezelf gerust stellen, en over 5 maanden niet mezelf afvragen "Wat als.."

In Ieder geval bedankt voor het lezen, en ik hoop vurig op een bruikbare reactie.

Met Vriendelijke Groet,
*rrrr*
hexx
Joker

wat als?

Bericht door hexx »

ja wat als?
wat als ik eigenlijk 20 ben?
en wat als ik die beugel ook niet lang meer heb? 8)
maar het sudoku-spel niet helemaal geslaagd vinden hebben we gemeen...
*never mess up an apology with an excuse*
Dalaren
PIONier

Bericht door Dalaren »

Mja, dan zoek ik je niet..

haha..
*rrrr*
hexx
Joker

Bericht door hexx »

wat jij wil ;) beschouw mijn reactie op je oproep als nooit verstuurd dan :P
Tai Pan was overigens wel leuk, en ondanks dat ik er weinig van snapte heb ik het toch maar gekocht (voor 6 euro *grijns*)
Dalaren
PIONier

Bericht door Dalaren »

Haha, ja kijk ik ben niet op zoek naar een date, maar naar dát ene meisje.. =)
Tai pan vond ik te veel weg hebben van Hartenjager.. dus ik speel dat wel (Met dat zelfde kaartspel kan je tevens Poker, Klaverjassen etc spelen.. ;p)
*rrrr*
BenNevis
Veenboer

Bericht door BenNevis »

Hartenjagen?????? Dan heb je wel een hele slechte uitleg gekregen (of niet goed opgelet). Lijkt in de verste verte niet op hartenjagen.
hexx
Joker

tai pan en hartenjagen?

Bericht door hexx »

Tai Pan lijkt idd niet echt op hartenjagen. Eigenlijk echt niet. Het lijkt op poker en nog het meest op klootzakken/presidenten, maar uiteraard zijn het eigenlijk opgeleukte speelkaarten en kan je er dus wel mee hartenjagen mocht je dat graag willen (moet je een ander symbool als harten kiezen, maar dat terzijde). Maar het is dus wel erg leuk!! :D
Nala
Sojaboon

Bericht door Nala »

Ik hoop voor je dat je haar vindt! Misschien ben ik wat romantisch ingesteld, maar als deze dame jouw berichtje leest, moet ze bijna wel reageren. Veel succes!
hexx
Joker

Bericht door hexx »

well it doensn't seem to help.. want bij 999 games werkt voor zover ik weet 1 blond meisje met een beugel.. en heel toevallig weet ik wie ze is maar er wordt niet op gereageerd :P
Henk_Glimlach
Veenboer

Bericht door Henk_Glimlach »

BenNevis schreef:Hartenjagen?????? Dan heb je wel een hele slechte uitleg gekregen (of niet goed opgelet). Lijkt in de verste verte niet op hartenjagen.
Hartenjagen hmmm...... Misschien was/is hij op haar hart aan het jagen en verwart ie het daarmee :).
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
Tsja
Rooster Booster

Bericht door Tsja »

:lol:

(En alweer iemand uit Leiden :shock: Het bleek op het SpSp dit jaar uiteindelijk dat ik struikrover (toen ik hem tegenkwam) al kende, wie is hexx :? En ving ik nou op dat naast hem Henk_glimlach stond? Damn :shock: )
BigFurryMonster
Meeple

Bericht door BigFurryMonster »

Er waren 2 Sudoku-kramen. Bedoel je degene direct achter de infostand?
hexx
Joker

Bericht door hexx »

Tsja schreef::lol:

(En alweer iemand uit Leiden :shock: Het bleek op het SpSp dit jaar uiteindelijk dat ik struikrover (toen ik hem tegenkwam) al kende, wie is hexx :? En ving ik nou op dat naast hem Henk_glimlach stond? Damn :shock: )
ik stond dus bij de sudoku stand...
snowfalcon
Jakkiebak!

Bericht door snowfalcon »

Tsja schreef::lol:

Je bedoelt De struikrover van hier of struikrover.nl, ik dus? :)
Ik zat net amazonas te spelen toen jeroenh bij ons stond uit te leggen en Henk Glimlach zich kwam voorstellen :D
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Duiker »

wat een grappige topic ROFL :mrgreen:

en dr was (zondag) iemand die dacht dat ik de_struikrover was omdat ik een struikrover shirt aanhad (met aan de achterkant Duikertje Martin), maar toen had ik mn jas nog aan