ik weet niet goed hoe ik dit neer moet zetten, maar.. argh, het móet toch!, het zit me namelijk nogal dwars, naja, maar dan positief dwars..
Oké ik heb 2 schitterende dagen gehad op 't spektakel, mede (grotendeels) door het oogverblindend mooie meisje (van 999games) wat me hielp met het Sudoku spel.
Toen ik er zag was ik gelijk perplex "WoW!
Na het spel (wat overgins niet zo leuk was) liep ik door, (met nog een paar keer achterom kijken natuurlijk), diezelfde dag beefte ik dat ik haar naam wilde weten, want ik wilde der nog eens zien of spreken!, alleen toen kon ik er niet meer vinden.
Die volgende dag, liep ze me opeens voorbij en weer viel ik stil, ze lachte vriendelijk, ik werdt rood en lachte terug. Maar wéér durfde ik niet.
Aan het einde van die zondag wilde ik der persé nog eens zien (met in mijn achterhoofd dat ik wéér dicht zou vallen) maar het MOEST!, dus ik zoeken, en zoeken niets, nergens.. mijn hoop zakte diep onder in mijn schoenen, tot ik daar haar mooie blonde haren zag en haar zag zitten in de buurt van het catan gedeelte. even stond ik stil te genieten van het ó-zo-prachtige uitzicht. Maar de mensenmassa achter me dwong me tot het vervolgen van mijn reis. Met een paar keer achterom kijken (waarbij ze me nog een keer diep aankeek) liep ik door en verloor ik haar aanblik in mijn leven.
Pfff, ik heb het er lastig mee.. maar Ik wil gewoon graag weten hoe ze heet. Misschien heeft een van jullie een idee, of kennen iemand die een idee kan hebben.. dit is het enige wat ik over haar weet, ze heeft blond haar, beugel, ik schat tussen de 16-19 jaar, zaterdag middag bij Sudoku Kraam, Zondag eind van de dag speelde ze een kaart spel (Tai pan)?
Ik weet dat het allemaal nogal abstract klinkt en erg vaag, maar nu kan ik mezelf gerust stellen, en over 5 maanden niet mezelf afvragen "Wat als.."
In Ieder geval bedankt voor het lezen, en ik hoop vurig op een bruikbare reactie.
Met Vriendelijke Groet,