The Game Master schattenjacht
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Mistharfare
- Website beheerder
Re: The Game Master schattenjacht
Zuidplas is een gemeente in de provincie Zuid-Holland. De gemeente is op 1 januari 2010 ontstaan door een vrijwillige fusie van de voormalige gemeenten Moordrecht, Nieuwerkerk aan den IJssel en Zevenhuizen-Moerkapelle.
Labels:
-
plasmabol
- Sojaboon
qua rivieren waar het in de buurt ligt hou je dan de Hollandsche IJssel en de Rotte over volgens mij.
Everybody panic!!
-
plasmabol
- Sojaboon
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Nog een vrij groot gebied toch? 
-
P.T.
- Gouverneur
Wie is er zo laat nog ergens 600m van een spoor?RAPPORTAGE VAN DE WACHTER
Op zaterdag 25 september om 12.05 uur is schatlocatie door de wachter opgezocht. Wegens logistieke problemen enigszins verlaat. Daarom tot 12.15 uur gepost bij locatie.
Gezien: een rode auto, een grijze auto en een zwarte auto, in totaal 4 personen. Twee personen toonden een bijzondere interesse in de schatlocatie en waren gewapend met een fotocamera. Echter geen van de aanwezigen sprak de wachter aan met het wachtwoord "TOBAGO". De Wachter ging 12.15 uur onverrichter zaken terug op zijn fiets naar het wachthuisje.
De bezoeken van de locatie door de wachter zullen nu plaatsvinden van maandag 27 september t/m donderdag 30 september elke dag om 22.30 uur.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Het bedrijfsadres van The Game Master ligt een paar honderd meter van een spoorlijn.P.T. schreef:Nog een vrij groot gebied toch?
Ga daar maar eens op wacht staan met een nachtkijker.
-
P.T.
- Gouverneur
Haha. Als het nu nog enigzins in de buurt was, had ik het nog wel gedaan. Ik mis nog enkele spellen van TGM in mijn collectie
Maar met deze afstand kan ik ze net zo goed op bol.com bestellen. Hoef ik de deur nog niet uit 
-
plasmabol
- Sojaboon
nou... zeg maar 80 meterErwin schreef:Het bedrijfsadres van The Game Master ligt een paar honderd meter van een spoorlijn.P.T. schreef:Nog een vrij groot gebied toch?
Ga daar maar eens op wacht staan met een nachtkijker.
maar ik geloof niet dat het daar is. Er zijn betere plekken in Zuidplas. Volgens mij kan volgens de aanwijzingen het grondgebied rond Moordrecht ook nog. Het is nog steeds wel een groot gebied dus.
Everybody panic!!
-
cinder
- Meeple
Volgens mij ligt Moordrecht te ver buiten de spoorlijn.
Wat is dat eigenlijk bij hun voor de deur, het lijkt wel een circus. Als hier normaal gezien een grasveld is zou de schat wel eens gewoon bij hun voor de deur kunnen liggen. Toch zou ik dit maar flauw vinden.
Wat is dat eigenlijk bij hun voor de deur, het lijkt wel een circus. Als hier normaal gezien een grasveld is zou de schat wel eens gewoon bij hun voor de deur kunnen liggen. Toch zou ik dit maar flauw vinden.
-
P.T.
- Gouverneur
Eens kijken wat aanwijzing 9 vanavond gaat opleveren. Wie weet wordt het dan duidelijk 
-
cinder
- Meeple
Ik hoop niks al te duidelijk, want vóór woensdagmiddag is het voor mij compleet onmogelijk om richting Rotterdam te rijden.
-
plasmabol
- Sojaboon
Moordrecht zelf wel, maar het buitengebied van Moordrecht volgens mij niet. Bijvoorbeeld dit punt:cinder schreef:Volgens mij ligt Moordrecht te ver buiten de spoorlijn.
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 38495&z=15
Is inderdaad een circusWat is dat eigenlijk bij hun voor de deur, het lijkt wel een circus.
Everybody panic!!
-
plasmabol
- Sojaboon
Er is zelfs een vlek net ten noordoosten van Zevenhuizen waar het nog kan. Ligt in de zone van de rivier de Rotte, net binnen de 2km van de A20 (door de bocht bij Gouda), en de spoorlijn Gouda-Den Haag. Vliegveld en Haven zijn minder belangrijk geworden, heel Zuidplas ligt daarbinnen. Het wordt wel steeds spannender!
Everybody panic!!
-
cinder
- Meeple
Jij ben nog erger dan mij!plasmabol schreef:Er is zelfs een vlek net ten noordoosten van Zevenhuizen waar het nog kan. Ligt in de zone van de rivier de Rotte, net binnen de 2km van de A20 (door de bocht bij Gouda), en de spoorlijn Gouda-Den Haag.
-
plasmabol
- Sojaboon
lolcinder schreef: Jij ben nog erger dan mij!
Everybody panic!!