Saaur schreef:
Ik zit op 12 sinds ik ben gaan loggen ergens begin 2019 er zijn maar weinig spellen die ik zo vaak wil spelen en nog minder die ik zo vaak kan spelen in anderhalf jaar - Deze 12 zijn toch veelal kleinere / kinder spellen - kanttekening is wel dat ik kleine spellen waarvan we er meer in een sessie spelen maar 1 keer per sessie log. Geeft een kleine vertekening.
En nu met data en een gestolen verduidelijking; De H-index (12) loopt tot aan de streep daaronder nog alles wat op max -2 staat. Spellen met een sterretje* zijn uit de collectie dus die scores stijgen nooit meer. Zoals al aangegeven, de getallen voor de echt lichte spellen zijn niet correct omdat ik die slechts 1 keer per sessie log (ben gekke henkie niet

) Ik log sinds februari 2019, alleen FTF sessies (speel überhaupt geen online bordspellen en zelden apps).
Wat mij vooral opvalt is dat de meeste van deze spellen diegene zijn die de kinderen graag een hele periode achter elkaar spelen, maar op dit moment komen ze niet eens op tafel. Er zitten niet veel spellen in mijn H-index die ik zou voorstellen om te spelen, ben benieuwd of het over een langere tijd wat representatiever wordt voor de spellen die ik graag speel.
Totaal 969 plays, 292 games (exclusief expansions, die ik niet log).
1. Arboretum: 17 plays
2. No Thanks!: 17 plays
3. Kingdomino: 15 plays
4. Pandemic Legacy: Season 2*: 15 plays
5. Res Arcana: 15 plays
6. SHŌBU: 15 plays
7. BONK: 13 plays
8. Hanamikoji: 13 plays
9. Just One: 13 plays
10. Magic Maze: 13 plays
11. Dino Battle: 12 plays
12. Hanabi: 12 plays