En me meteen aangemeld. Dank voor deze app en het goede werk eraan... Wordt enorm gewaardeerd!Caesar! schreef: You can now join the Public Beta to get early access, via this link:
https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... ts-3-beta/
[IOS/Android]Board Game Stats
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Sinedia
- Grote Dienaar
Re: [IOS/Android]Board Game Stats

-
Mistharfare
- Website beheerder
Had de app niet en dan lijkt het erop dat je eerst v2 moet betalen boor €2,99 alvorens je kunt deelnemen aan de beta voor v3.Sinedia schreef:En me meteen aangemeld. Dank voor deze app en het goede werk eraan... Wordt enorm gewaardeerd!Caesar! schreef: You can now join the Public Beta to get early access, via this link:
https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... ts-3-beta/
-
Speedygerre
- Sojaboon
Heb hetzelfde gevoel, aangezien ik de app nog niet heb en de beta bij mij er onmiddellijk uitknalt (iOS). Niet onbegrijpelijk, maar aan de andere kant wel een gemiste kans om nieuwe mensen is van de app te laten proeven (in TestFlight kan je de bèta’s in tijd beperken dus echt lange termijn risico zit er voor de ontwikkelaars niet in om een beta effe ‘gratis’ open te zetten).
-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Gezien de verandering in deze versie denk ik dat de bèta specifiek gericht is op mensen die de app al (langer) gebruiken, en specifiek de nieuwe functies willen testen.
Het collection management is behoorlijk verweven in de rest van de app. Zoals al aangegeven gaat het hier om een bèta van de nieuwe versie, niet van de hele app.
Daar zou ik nog aan willen toevoegen dat ik qua gemak die paar euro die ik er aan uitgegeven heb allang heb terugverdiend.
Het collection management is behoorlijk verweven in de rest van de app. Zoals al aangegeven gaat het hier om een bèta van de nieuwe versie, niet van de hele app.
Daar zou ik nog aan willen toevoegen dat ik qua gemak die paar euro die ik er aan uitgegeven heb allang heb terugverdiend.

-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Mooie update, gebruik de app nu al een paar jaar, fantastische app wat mij betreft.
Ben wel benieuwd of er binnenkort ook al ondersteuning komt voor het loggen van expansions? Begreep dat het wel op de lijst staat om een keer gebouwd gaat worden, maar is dit iets waar jullie al mee bezig zijn?
Ben wel benieuwd of er binnenkort ook al ondersteuning komt voor het loggen van expansions? Begreep dat het wel op de lijst staat om een keer gebouwd gaat worden, maar is dit iets waar jullie al mee bezig zijn?

-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Verzoekje voor de nieuwe versie / feature request:
Na een avond spelen, vragen vrienden me om alle play files door te sturen. Dat doe ik nu per play file. Is het mogelijk toe te voegen dat ik kan selecteren welke play files ik stuur en zo meerdere files in 1x kan sturen?
Na een avond spelen, vragen vrienden me om alle play files door te sturen. Dat doe ik nu per play file. Is het mogelijk toe te voegen dat ik kan selecteren welke play files ik stuur en zo meerdere files in 1x kan sturen?
-
Caesar!
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Omdat het om een update van een bestaande betaalde app gaat, is het helaas niet mogelijk om in Google Play de beta gratis toegankelijk te maken.Mistharfare schreef: Had de app niet en dan lijkt het erop dat je eerst v2 moet betalen boor €2,99 alvorens je kunt deelnemen aan de beta voor v3.
Er moet nog wel een hoop voor gebeuren, maar staat zeker op de lijst. De eerste stap is nu gezet in deze versie, waarbij al bekend is en opgegeven kan worden of een spel een basis of uitbreiding (of beide) is.MADG0BLIN schreef: Ben wel benieuwd of er binnenkort ook al ondersteuning komt voor het loggen van expansions? Begreep dat het wel op de lijst staat om een keer gebouwd gaat worden, maar is dit iets waar jullie al mee bezig zijn?
Vanaf versie 3 kan dat!mazinho schreef: Verzoekje voor de nieuwe versie / feature request:
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Board Game Stats 3 is nu beschikbaar! Een gratis update voor bestaande gebruikers.
Deze versie introduceert Collection management, optioneel in sync with BGG.
Ook nieuw: multiple select, dark mode, en veel meer!
-
Pura Vida
- Kardinaal
Ziet er schitterend uit! Werkt prima! Heb alleen die dark mode nog niet gevonden.Caesar! schreef: Board Game Stats 3 is nu beschikbaar! Een gratis update voor bestaande gebruikers.
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Dark mode werkt voor iOS versie 13 en hoger, en Android versie 10 en hoger. Volgt automatisch je systeem instelling, of je kunt er een kiezen onderin de Settings.Pura Vida schreef:Ziet er schitterend uit! Werkt prima! Heb alleen die dark mode nog niet gevonden.Caesar! schreef: Board Game Stats 3 is nu beschikbaar! Een gratis update voor bestaande gebruikers.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Helder. Dank. Heb Android 8 dus helaas...Caesar! schreef:Dark mode werkt voor iOS versie 13 en hoger, en Android versie 10 en hoger. Volgt automatisch je systeem instelling, of je kunt er een kiezen onderin de Settings.Pura Vida schreef:Ziet er schitterend uit! Werkt prima! Heb alleen die dark mode nog niet gevonden.Caesar! schreef: Board Game Stats 3 is nu beschikbaar! Een gratis update voor bestaande gebruikers.
-
DeKerstman
- El Capitan
Dank weer voor de update en extra functionaliteiten
Dark mode ziet er goed uit 
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
Geweldige update, kan niets anders zeggen! Dark mode is erg prettig en bovendien is het dankzij deze update nu heel makkelijk om mijn collectie consequenter bij te houden. Proberen, althans.
Hartelijk dank!
Hartelijk dank!
Recent speelde ik...

-
Jerome
- Gouverneur
Wat kan deze app eigenlijk wat niet met bgg gaat?
Of anders gesteld, wat brengt deze app als voordelen ten opzichte van bgg?
-
DeKerstman
- El Capitan
De BGG app werkt niet meer, althans niet op iOS. Bovendien was de functionaliteit van de BGG app minimaal. Dus je bent overgeleverd aan de browser of een andere app. Ik gebruik er meerdere, maar alleen BG stats voor het loggen van spellen en challenges.Jerome schreef: Wat kan deze app eigenlijk wat niet met bgg gaat?
BG stats biedt allerlei inzichten die BGG niet heeft. Spelers, locaties, allerlei statistieken (scores, percentages, overzichten). Precies wat je (althans: ik) verwacht van deze app. Kan deze dan ook van harte aanbevelen aan eenieder die zijn spellen logt en waarde hecht aan dit soort statistieken.