[IOS/Android]Board Game Stats

Bord- en kaartspellen voor op je PC & apps voor je smartphone

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Sinedia
Grote Dienaar

Re: [IOS/Android]Board Game Stats

Bericht door Sinedia »

Caesar! schreef: You can now join the Public Beta to get early access, via this link:
https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... ts-3-beta/
En me meteen aangemeld. Dank voor deze app en het goede werk eraan... Wordt enorm gewaardeerd!
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Sinedia schreef:
Caesar! schreef: You can now join the Public Beta to get early access, via this link:
https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... ts-3-beta/
En me meteen aangemeld. Dank voor deze app en het goede werk eraan... Wordt enorm gewaardeerd!
Had de app niet en dan lijkt het erop dat je eerst v2 moet betalen boor €2,99 alvorens je kunt deelnemen aan de beta voor v3.
Speedygerre
Sojaboon

Bericht door Speedygerre »

Heb hetzelfde gevoel, aangezien ik de app nog niet heb en de beta bij mij er onmiddellijk uitknalt (iOS). Niet onbegrijpelijk, maar aan de andere kant wel een gemiste kans om nieuwe mensen is van de app te laten proeven (in TestFlight kan je de bèta’s in tijd beperken dus echt lange termijn risico zit er voor de ontwikkelaars niet in om een beta effe ‘gratis’ open te zetten).
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Gezien de verandering in deze versie denk ik dat de bèta specifiek gericht is op mensen die de app al (langer) gebruiken, en specifiek de nieuwe functies willen testen.
Het collection management is behoorlijk verweven in de rest van de app. Zoals al aangegeven gaat het hier om een bèta van de nieuwe versie, niet van de hele app.

Daar zou ik nog aan willen toevoegen dat ik qua gemak die paar euro die ik er aan uitgegeven heb allang heb terugverdiend.
Afbeelding
MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door MADG0BLIN »

Mooie update, gebruik de app nu al een paar jaar, fantastische app wat mij betreft.

Ben wel benieuwd of er binnenkort ook al ondersteuning komt voor het loggen van expansions? Begreep dat het wel op de lijst staat om een keer gebouwd gaat worden, maar is dit iets waar jullie al mee bezig zijn?
Afbeelding
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

Verzoekje voor de nieuwe versie / feature request:
Na een avond spelen, vragen vrienden me om alle play files door te sturen. Dat doe ik nu per play file. Is het mogelijk toe te voegen dat ik kan selecteren welke play files ik stuur en zo meerdere files in 1x kan sturen?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Caesar!
Jakkiebak!
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats

Bericht door Caesar! »

Mistharfare schreef: Had de app niet en dan lijkt het erop dat je eerst v2 moet betalen boor €2,99 alvorens je kunt deelnemen aan de beta voor v3.
Omdat het om een update van een bestaande betaalde app gaat, is het helaas niet mogelijk om in Google Play de beta gratis toegankelijk te maken.
MADG0BLIN schreef: Ben wel benieuwd of er binnenkort ook al ondersteuning komt voor het loggen van expansions? Begreep dat het wel op de lijst staat om een keer gebouwd gaat worden, maar is dit iets waar jullie al mee bezig zijn?
Er moet nog wel een hoop voor gebeuren, maar staat zeker op de lijst. De eerste stap is nu gezet in deze versie, waarbij al bekend is en opgegeven kan worden of een spel een basis of uitbreiding (of beide) is.
mazinho schreef: Verzoekje voor de nieuwe versie / feature request:
Na een avond spelen, vragen vrienden me om alle play files door te sturen. Dat doe ik nu per play file. Is het mogelijk toe te voegen dat ik kan selecteren welke play files ik stuur en zo meerdere files in 1x kan sturen?
Vanaf versie 3 kan dat!
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

Board Game Stats 3 is nu beschikbaar! Een gratis update voor bestaande gebruikers.

Deze versie introduceert Collection management, optioneel in sync with BGG.
Ook nieuw: multiple select, dark mode, en veel meer!
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Caesar! schreef: Board Game Stats 3 is nu beschikbaar! Een gratis update voor bestaande gebruikers.

Ziet er schitterend uit! Werkt prima! Heb alleen die dark mode nog niet gevonden.
Afbeelding
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

Pura Vida schreef:
Caesar! schreef: Board Game Stats 3 is nu beschikbaar! Een gratis update voor bestaande gebruikers.

Ziet er schitterend uit! Werkt prima! Heb alleen die dark mode nog niet gevonden.
Dark mode werkt voor iOS versie 13 en hoger, en Android versie 10 en hoger. Volgt automatisch je systeem instelling, of je kunt er een kiezen onderin de Settings.
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Caesar! schreef:
Pura Vida schreef:

Dark mode werkt voor iOS versie 13 en hoger, en Android versie 10 en hoger. Volgt automatisch je systeem instelling, of je kunt er een kiezen onderin de Settings.
Helder. Dank. Heb Android 8 dus helaas... :thumbup:
Afbeelding
DeKerstman
El Capitan

Bericht door DeKerstman »

Dank weer voor de update en extra functionaliteiten :) Dark mode ziet er goed uit :thumbup:
Afbeelding
Stijnhoofd
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo

Bericht door Stijnhoofd »

Geweldige update, kan niets anders zeggen! Dark mode is erg prettig en bovendien is het dankzij deze update nu heel makkelijk om mijn collectie consequenter bij te houden. Proberen, althans.

Hartelijk dank!
Recent speelde ik...

Afbeelding
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Wat kan deze app eigenlijk wat niet met bgg gaat?
Of anders gesteld, wat brengt deze app als voordelen ten opzichte van bgg?
DeKerstman
El Capitan

Bericht door DeKerstman »

Jerome schreef: Wat kan deze app eigenlijk wat niet met bgg gaat?
Of anders gesteld, wat brengt deze app als voordelen ten opzichte van bgg?
De BGG app werkt niet meer, althans niet op iOS. Bovendien was de functionaliteit van de BGG app minimaal. Dus je bent overgeleverd aan de browser of een andere app. Ik gebruik er meerdere, maar alleen BG stats voor het loggen van spellen en challenges.

BG stats biedt allerlei inzichten die BGG niet heeft. Spelers, locaties, allerlei statistieken (scores, percentages, overzichten). Precies wat je (althans: ik) verwacht van deze app. Kan deze dan ook van harte aanbevelen aan eenieder die zijn spellen logt en waarde hecht aan dit soort statistieken.
Afbeelding