- Neem je gezelschapsspellen in je vakantiebagage?
- Welke spellen en waarom?
- Hoe reizen ze ze veilig mee?
- Welke bestemming en heeft corona je reisdoel doen wijzigen?
- ...
Vorige edities: Ik ga op reis en ik neem mee...
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Hier hetzelfde, jaren gespaard voor een cruise naar Noorwegen, en nu is het uitgesteld.helena schreef: Corona heeft zeker ons reisdoel gewijzgd. Na jaren sparen zouden we dit jaar eindelijk een cruise gaan maken. Helaas , dat wordt een jaartje uitgesteld. Dus i.p.v. kleine spelletjes voor in de koffer kan er toch weer wat meer mee in de caravan (en blijven we in Nederland ). En dat wordt in ieder geval:
Wingspan
Tiny towns
Mandala
Parijs de lichtstad
Doodle city
Patchwork
Rovers van de noordzee
Ohanami
Hanamikoji
En dit wordt op het laatste moment altijd nog aangevuld![]()
Een foto zou leuk zijn... klinkt als het betere inpakwerk.xkneepkens schreef: Een medisch bezoekje aan Spanje met mijn vrouw betekende een ruime week in quarantaine zitten daar, dus hadden we een goede hoeveelheid tweepersoons spellen (of goed met twee speelbaar) mee die we (na wat lamineer werk en zonder doosjes en handleidingen) in één 30x30x10cm doos kregen. Gelukkig houdt mijn vrouw ook van puzzelen dus die had het strak ingepakt.
In alfabetische volgorde:En na het opheffen van de quarantaine op 22 juni hebben we ook nog wat van de omgeving kunnen verkennen en wat van onze spellen op een terrasje kunnen spelen.
- 7 Wonders Duel (met Pantheon uitbreiding
- Cacao
- Carcasonne (basis set plus twee uitbreidingen)
- Cartographers
- Catan kaartspel
- Claim (met alle uitbreidingen en promo's, maar zonder playmat)
- Herrlof
- Honshu
- Limes
- Lost Cities
- Oh Mijn Goederen!
- Pandemic: Contagion
- Qwixx
- Schotten Totten
- Silver & Gold
- TTR New York
- Welcome To...