Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Een verzameling van handige sites of plekken op het internet om je beursbezoek voor te bereiden. Deze lijst is zeker nog niet volledig. Aanvullingen zijn welkom.
Voor de liefhebber hebben wij weer een Spiel special opgenomen samen met Dice Daniël waarin we onze top 5 bespreken waar we naar uitkijken en praten we nog even na met wat andere titels die ons opvielen.
Te beluisteren via je favoriete app of via onderstaande link
De Boardgamebrothers podcast, twee broers met een liefde voor bordspellen en alles wat daarbij komt kijken. Mark en Falco vertellen je er graag meer over Luister mee want Spelen verbroedert.
Check de podcast op: https://boardgamebrothers.nl/
Bij uitstek de handigste link voor mij. Eenvoudig samen te stellen en op maat te sorteren en uit te printen met de door jou gewenste parameters zichtbaar.
Ik heb nergens zien staan op de site van de organisatie dat je geen rolkofffers of trolley's mee mag nemen alleen dat grote rugzakken verboden zijn en dat het mogelijk is om grote tassen en koffers in te checken bij de garderobe, heeft iemand hier nog meer informatie over?
jsmid6 schreef:
Ik heb nergens zien staan op de site van de organisatie dat je geen rolkofffers of trolley's mee mag nemen alleen dat grote rugzakken verboden zijn en dat het mogelijk is om grote tassen en koffers in te checken bij de garderobe, heeft iemand hier nog meer informatie over?
Rolkoffers zijn - jammer genoeg - nog altijd toegelaten. Grote rugzakken zijn volgens mij ook nog altijd toegelaten, je mag ze alleen niet op je rug dragen.
Jullie hebben gelijk! Ik heb het aangepast. Ik was in verwarring doordat in het stukje over het rugzak-verbod ook op de mogelijkheid werd gewezen om rugzakken èn koffers in de garderobe achter te laten.
Mondkapjes mag je op de binnenplaats en in het restaurant trouwens af doen.
Kijkende naar Berlin Con waar het volgende bleek te mogen, hoop ik als nog dat als je aan een tafel zit de mondkapjes af mogen en pas weer op hoeven als je weer gaat bewegen.
In de uitgebreide hygiëne beschrijving staat dat het niet mag helaas, maar wie weet.
Mistharfare schreef:
In de uitgebreide hygiëne beschrijving staat dat het niet mag helaas, maar wie weet.
Iedereen die het hygiëneconcept leest weet het: mondkapjes aan tafel.
Het punt was meer dat ik niet begrijp waarom op Spiel je mondkapjes aan tafel op moet terwijl op Berlin Con niemand een mondkapje aan tafel op had zover ik in de bekeken videos kon zien. Alleen omvang evenement als daar andere regels voor gelden maar of het nu enkele honderdtallen of tienduizendtallen zijn maakt weinig uit imho als afstand en ventilatie aanwezig is.
Hoop dat het toch iets losser is dan beschreven, niet in eigen belang maar ook om rekening te houden met beperkingen die het dragen van een mondkapjes bemoeilijken.