Veel plezier alvastJerome schreef:Ik ga het meemaken. Net heb ik alles behalve de mat besteld en zie er naar uit om thuis het avontuur aan te gaan. Met z’n tweeën, dus ik hoop dat mijn enthousiasme gedeeld wordt.Duiker schreef: Ik wou dat ik dat ook kon, maar ik was ook een van de proeflezers dus ik kan het verhaal intussen wel dromen helaas. Wel een heel mooi verhaal, dat wel...
Projecten Keep Exploring Games 2022
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Keep Exploring Games pakt uit in 2021!
Keep Exploring Games
-
Earthsuit
- Meeple
Heel blij met jullie! Ik kan niet wachten tot Sleeping Gods verzonden wordt.Duiker schreef:Veel plezier alvastJerome schreef:Ik ga het meemaken. Net heb ik alles behalve de mat besteld en zie er naar uit om thuis het avontuur aan te gaan. Met z’n tweeën, dus ik hoop dat mijn enthousiasme gedeeld wordt.Duiker schreef: Ik wou dat ik dat ook kon, maar ik was ook een van de proeflezers dus ik kan het verhaal intussen wel dromen helaas. Wel een heel mooi verhaal, dat wel...
- Jerome
- Gouverneur
Is daar eigenlijk een datum van bekend? Ik las bij de voorbestelling “September 2022” maar begrijp dat het al een paar keer uitgesteld is. Geen haast hoor, maar nu ben ik ook ongeduldigEarthsuit schreef: Ik kan niet wachten tot Sleeping Gods verzonden wordt.
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
HMM Copenhagen, daar ligt ie op. Kun je tracken met Marinetraffic of Vesselfinder. Wordt eind sep of begin okt.
Keep Exploring Games
-
kolonist
- Wereldkampioen Kolonisten 2011
Martin, wat enorm tof dat je een Nederlandse licentie gaat uitgeven van een spel met zoveel verhaal, tekst en dus vertaalwerk. Bij een uitgave van een spel met weinig tekst, zie ik steeds minder voordeel van een Nederlandse uitgave. Daarom vind ik het zonde dat grote uitgevers de verhalende spellen (van o.a. Red Raven Games met veel tekst) links laten liggen. Geweldig dat je deze uitdaging bent aangegaan.Duiker schreef: HMM Copenhagen, daar ligt ie op. Kun je tracken met Marinetraffic of Vesselfinder. Wordt eind sep of begin okt.
Ik zie dat het containerschip naar verwachting op 22 september in Egypte arriveert. Wordt Spiel nog gehaald, rekening houdend met de tijd voor inklaring en verder transport?
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Dank voor die mooie woorden.
Ik ga er zelf vanuit dat Spiel niet gehaald wordt. Maar we hebben 1 copy die mensen op Spiel kunnen bekijken. En als mensen hem op Spiel willen bestellen dan kan dat, we sturen hem dan gewoon de week erna kosteloos op. Scheelt ook nog eens een hoop sjouwen.
En als Sleeping Gods de week van Essen binnenkomt hebben we sowieso een probleem, want dan is er niemand om de container uit te laden (komt in losse dozen). Maar dan huren we wel wat mensen in, en iemand om ze naar Essen te rijden. Komt allemaal goed.
Ik ga er zelf vanuit dat Spiel niet gehaald wordt. Maar we hebben 1 copy die mensen op Spiel kunnen bekijken. En als mensen hem op Spiel willen bestellen dan kan dat, we sturen hem dan gewoon de week erna kosteloos op. Scheelt ook nog eens een hoop sjouwen.
En als Sleeping Gods de week van Essen binnenkomt hebben we sowieso een probleem, want dan is er niemand om de container uit te laden (komt in losse dozen). Maar dan huren we wel wat mensen in, en iemand om ze naar Essen te rijden. Komt allemaal goed.
Keep Exploring Games
- Jerome
- Gouverneur
De HMM Copenhagen heeft ondertussen het Suez-kanaal verlaten en vaart nu in de Middellandse Zee. Jawel, ik zie er enorm naar uit om Sleeping Gods te spelen, al weet ik dat het wel eens tot de kerstvakantie kan duren voor we er echt tijd voor hebben.
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Bootje komt eraan, bootje is langzaam. Essen zal niet gehaald worden, maar als we weer terug zijn van Essen gaan we alle pre-orders versturen, en dat zijn er nogal wat, dus dat zal ook een paar dagen in beslag nemen. Maar dan kunnen jullie eindelijk genieten van alle avonturen in de Zwervende Zee, en ik kan niet wachten om jullie reviews van de Nederlandse vertaling te zien!
Keep Exploring Games
- Arjen T.
- Veenboer
De paar dagen extra wachten overleven we ook wel weer. Heb ik nog even de tijd om mijn shelf of shame nog wat leger te krijgen, wat vrienden en familie te spreken en boodschappen in te slaan voor ik me thuis opsluit en het avontuur in stort.
We've got a winner!
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Zou ik zeker doen, want dit spel is verslavend...
Keep Exploring Games
- Jerome
- Gouverneur
Re: Projecten Keep Exploring Games 2022
De HMM Copenhagen heeft vanuit Spanje koers gezet naar Rotterdam en arriveert op 10 oktober.
Geen idee hoe lang de inklaring en transport naar Keep Exploring Games duurt maar de Sleeping Gods komen steeds dichterbij.
Geen idee hoe lang de inklaring en transport naar Keep Exploring Games duurt maar de Sleeping Gods komen steeds dichterbij.
- Pura Vida
- Kardinaal
Dit draadje krijgt dusdanig interessante proporties dat ik straks toch wel een fotoverslag verwacht van een container die van boord wordt getakeld en voor het eerst geopend.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zeg me dat het containerschip de Manticore heet en niet de HMM Copenhagen; zo’n thematische misfit
.
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Deze extreem langzame boot geeft inderdaad genoeg stof voor content voor dit spel...Ik denk persoonlijk dat Audrie uitgeput is (de character die je meestal gebruikt voor een reisactie), een 1 werd getrokken als lotkaart voor de beweging, er een gebeurteniskaart werd getrokken die beweging nog langzamer maakte deze beurt en er ook nog in een storm werd gevaren die de snelheid nog verder deed afnemen.maxitaxi777 schreef: Zeg me dat het containerschip de Manticore heet en niet de HMM Copenhagen; zo’n thematische misfit.
Ik zal zeker een paar foto's maken als die container eindelijk aankomt. Maar meestal zijn dat gewoon een heleboel kartonnen dozen. Aan de buitenkant niet leuk. Een container losse dozen uitladen is sowieso nooit leuk. Maar ik heb nog steeds geen personeel, dus ik ben meestal zelf de sjaak om dat te doen.
Keep Exploring Games
- Arjen T.
- Veenboer
voordeel is dus dat je de komende paar weken niet naar de sportschool hoeft.
We've got a winner!