Nederlandse vertaling Sleeping Gods

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Nederlandse vertaling Sleeping Gods

Bericht door Duiker »

Ik heb denk ik vrijdag weer een update geupload.

https://keepexploringgames.com/nl/downloads/

Kan alleen zijn dat het op mobiel niet goed werkt, ik heb geen idee waarom niet.
Keep Exploring Games

Labels:
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Fair warning: we hebben nog maar 29 spellen Sleeping Gods in ons magazijn, 6 weken na release... Wil je Sleeping Gods nog dit jaar spelen, dan is nu je laatste kans! Wij zijn intussen de reprint aan het voorbereiden, maar dat duurt altijd 3-6 maanden.
Keep Exploring Games
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Wow. Groot succes dus. Het is je gegund!
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Duiker schreef: Fair warning: we hebben nog maar 29 spellen Sleeping Gods in ons magazijn, 6 weken na release... Wil je Sleeping Gods nog dit jaar spelen, dan is nu je laatste kans! Wij zijn intussen de reprint aan het voorbereiden, maar dat duurt altijd 3-6 maanden.
Leuk dat jouw neusje voor interessante spellen wordt bevestigd door de speelse consument. Gefeliciteerd.
Kevin
Hazelnoot Ridder

Bericht door Kevin »

Duiker schreef: Fair warning: we hebben nog maar 29 spellen Sleeping Gods in ons magazijn, 6 weken na release... Wil je Sleeping Gods nog dit jaar spelen, dan is nu je laatste kans! Wij zijn intussen de reprint aan het voorbereiden, maar dat duurt altijd 3-6 maanden.
Knap! Gefeliciteerd!

Uit hoeveel exemplaren bestond de eerste oplage dan?

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Afbeelding
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Thanks!

De eerste oplage was 1500 basisspellen.
Keep Exploring Games
hoelegang
Locomotief

Bericht door hoelegang »

Duiker schreef: Kan alleen zijn dat het op mobiel niet goed werkt, ik heb geen idee waarom niet.
Als je op een van de haakjes van (NL) klikt, nemen ze je naar een oudere versie. Als je op de NL zelf klikt, is het OK.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L09 met Tapatalk
Afbeelding
kosterix
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: zucht

Bericht door kosterix »

Klinkt als een monsterklus om zoiets te vertalen, petje af hoor!
Komt de herdruk in 2023 uit?
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

hoelegang schreef:
Duiker schreef: Kan alleen zijn dat het op mobiel niet goed werkt, ik heb geen idee waarom niet.
Als je op een van de haakjes van (NL) klikt, nemen ze je naar een oudere versie. Als je op de NL zelf klikt, is het OK.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L09 met Tapatalk
Aha, thanks!
kosterix schreef: Klinkt als een monsterklus om zoiets te vertalen, petje af hoor!
Dat was niet makkelijk inderdaad.. We zijn nu alle kleine foutjes uit de spelregels aan het halen, en sturen daarna de bestanden naar de printer. Ik verwacht de herdruk in april. En we printen (voor jullie kosteloos) extra spelregels voor iedereen die de 1e editie heeft gekocht en graag de spelregels foutloos wil hebben.
Keep Exploring Games
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Duiker schreef: En we printen (voor jullie kosteloos) extra spelregels voor iedereen die de 1e editie heeft gekocht en graag de spelregels foutloos wil hebben.
Dat is nog eens eersteklas aftersales service. Super!

:clap: :thumbup:
kosterix
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: zucht

Bericht door kosterix »

Duiker schreef:
kosterix schreef: Klinkt als een monsterklus om zoiets te vertalen, petje af hoor!
Dat was niet makkelijk inderdaad.. We zijn nu alle kleine foutjes uit de spelregels aan het halen, en sturen daarna de bestanden naar de printer. Ik verwacht de herdruk in april. En we printen (voor jullie kosteloos) extra spelregels voor iedereen die de 1e editie heeft gekocht en graag de spelregels foutloos wil hebben.
wederom petje af voor het tentoonspreiden van zoveel passie. Dat zie je nergens meer tegenwoordig.
Ik heb een paar kaartjes bekeken en al vind ik het meeste Nederlandse normaliter tenenkrommend, jullie kwaliteit is consistent voor zover ik zag dus de "onderdompelheid" zal goed bevallen :-)
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Ik weet niet of dat je dat nergens meer ziet, voor mij is dat niks bijzonders. Wij hebben die fouten gemaakt in de spelregels, niet jullie. Dus is het aan ons om dat op te lossen.

En ja ik snap wat je zegt, we hebben Gloomhaven (#1 BGG) eens aangeboden gekregen om te vertalen omdat ik de uitgever/auteur ken, maar hoe graag ik die ook in mijn gamma zou hebben, ik heb hem moeten afwijzen. Fantasy vertaalt niet naar het Nederlands. Zelfde met Magic the Gathering. Zelfs Pokemon is tegenwoordig niet eens meer in het Nederlands.

Maar Sleeping Gods is een familiespel met echt heel geavanceerd Engels en dat verliest echt veel van z'n charme als je Engels of dat van je kinderen niet goed genoeg is, dus daar zag ik wel markt in.
Keep Exploring Games
Aglaerion
Uno

Bericht door Aglaerion »

Klopt dat wel? Want op jullie eigen website zie je nog 290 exemplaren op voorraad staan in magazijn. Is dat toevallig een typefout? Ik heb vandaag via bol.com de complete NL set kunnen bestellen. Had nog wat krediet daar staan. Nu maar hopen dat ik dan geen bericht krijg dat jullie niet meer kunnen leveren ; :shock:
Na al die positieve reviews ben ik wel heel excited geworden om het te gaan spelen.. :D

EDIT: ik check net een uur later weer en nu staan er nog 20 op voorraad.. das snel aangepast..
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Ik heb niets veranderd, dus dat is heel gek. Sowieso klopt er geen hout van de voorraad op onze website, want die wordt nog steeds niet exact bijgehouden... Maar we zijn wel bezig om dat wel te gaan meten, misschien heeft iemand van het magazijn dat handmatig bijgewerkt.

Alle orders die op onze website en op Bol worden gedaan kunnen we gewoon leveren, dus als er nu 20 staat op onze website dan zal dat wel de actuele voorraad zijn nog.
Keep Exploring Games
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Normaal plaatsen wij geen spelregels online van spellen die wij licenseren. Maar... eerlijk is eerlijk, er zaten wat vervelende foutjes in de spelregels van Sleeping Gods. Deze hebben we aangepast voor de tweede druk, die in april op de markt komt. Heb je de eerste druk al, dan kun je hier de nieuwe spelregels downloaden. Je kunt ze later ook gratis bestellen als ze er zijn. En op onze site bij downloads vind je ook alleen de errata, als je deze wil vergelijken met je 1e editie.
https://www.dropbox.com/s/ssur59o5nlfoq ... 9.pdf?dl=0
Keep Exploring Games