Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Op zondag 19 maart 2023 organiseert Roll The Dice in samenwerking met 999 Games het Nederlands Kampioenschap Carcassonne op Zuiderspel. Deelname aan het toernooi is gratis. Je dient alleen wel de toegang tot Zuiderspel te betalen. Deze kosten zijn €7.
Meer informatie vind je op de website van 999 Games.
Deelnemers dienen ten tijde van het toernooi minimaal 8 jaar te zijn (hiervoor hanteren we de adviesleeftijd op de doos).
Ook in de voorwaarden:
Mensen die niet de Nederlandse nationaliteit hebben mogen deelnemen aan het toernooi. Zij kunnen echter niet namens Nederland afgevaardigd worden naar het WK. Alle andere prijzen komen ze uiteraard wel voor in aanmerking.
Ik weet niet hoeveel Nederlanders er in Montezuma wonen maar voor een plekje op het WK moet je wel Nederlands zijn
Deelnemers dienen ten tijde van het toernooi minimaal 8 jaar te zijn (hiervoor hanteren we de adviesleeftijd op de doos).
Ook in de voorwaarden:
Mensen die niet de Nederlandse nationaliteit hebben mogen deelnemen aan het toernooi. Zij kunnen echter niet namens Nederland afgevaardigd worden naar het WK. Alle andere prijzen komen ze uiteraard wel voor in aanmerking.
Ik weet niet hoeveel Nederlanders er in Montezuma wonen maar voor een plekje op het WK moet je wel Nederlands zijn
(En dank!)
WTULTC schreef:
Dan ga ik je weer mislopen Pura. Veldhoven is zo ongeveer een thuiswedstrijd voor mij, maar ik kan helaas dit jaar niet naar Zuiderspel.
Ik weet nog niet of ik ga hoor. Alleen als onze Carcassonne fan mee wil doen.