Nederlands Kampioenschap Carcassonne

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
SvAtje
Standaard moderator

Nederlands Kampioenschap Carcassonne

Bericht door SvAtje »

Op zondag 19 maart 2023 organiseert Roll The Dice in samenwerking met 999 Games het Nederlands Kampioenschap Carcassonne op Zuiderspel. Deelname aan het toernooi is gratis. Je dient alleen wel de toegang tot Zuiderspel te betalen. Deze kosten zijn €7.

Meer informatie vind je op de website van 999 Games.

Website uitgever:

Labels:
Pura Vida
Kardinaal

Re: Nederlands Kampioenschap Carcassonne

Bericht door Pura Vida »

Ik kwam geen leeftijdgrens tegen. Weet iemand of je een jongetje van 10 kan inschrijven voor dat toernooi, als je zelf meegaat?
Afbeelding
Geerius
Party Animal

Bericht door Geerius »

Roll the Dice als mede organisator heeft een wat uitgebreidere regelgeving opgesteld.

Deze zijn hier te vinden: https://www.rollthedice.nl/activiteiten/nk-carcassonne/

Staat staat onder andere het volgende:
Deelnemers dienen ten tijde van het toernooi minimaal 8 jaar te zijn (hiervoor hanteren we de adviesleeftijd op de doos).

Ook in de voorwaarden:
Mensen die niet de Nederlandse nationaliteit hebben mogen deelnemen aan het toernooi. Zij kunnen echter niet namens Nederland afgevaardigd worden naar het WK. Alle andere prijzen komen ze uiteraard wel voor in aanmerking.
Ik weet niet hoeveel Nederlanders er in Montezuma wonen maar voor een plekje op het WK moet je wel Nederlands zijn :lol:
Afbeelding
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Dan ga ik je weer mislopen Pura. Veldhoven is zo ongeveer een thuiswedstrijd voor mij, maar ik kan helaas dit jaar niet naar Zuiderspel.

Doe de mensen van Roll the Dice de groeten van mij. Ze kennen mij als lid zijnde wel.

Ik ben serieus benieuwd wat je van de beurs zal gaan vinden. Het is lang niet zo massaal als SpellenSpektakel en vind ik gemoedelijker.
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Geerius schreef: Roll the Dice als mede organisator heeft een wat uitgebreidere regelgeving opgesteld.

Deze zijn hier te vinden: https://www.rollthedice.nl/activiteiten/nk-carcassonne/

Staat staat onder andere het volgende:
Deelnemers dienen ten tijde van het toernooi minimaal 8 jaar te zijn (hiervoor hanteren we de adviesleeftijd op de doos).

Ook in de voorwaarden:
Mensen die niet de Nederlandse nationaliteit hebben mogen deelnemen aan het toernooi. Zij kunnen echter niet namens Nederland afgevaardigd worden naar het WK. Alle andere prijzen komen ze uiteraard wel voor in aanmerking.
Ik weet niet hoeveel Nederlanders er in Montezuma wonen maar voor een plekje op het WK moet je wel Nederlands zijn :lol:
:lol:
(En dank!)
WTULTC schreef: Dan ga ik je weer mislopen Pura. Veldhoven is zo ongeveer een thuiswedstrijd voor mij, maar ik kan helaas dit jaar niet naar Zuiderspel.
Ik weet nog niet of ik ga hoor. Alleen als onze Carcassonne fan mee wil doen.
Afbeelding