Ik was er niet, en heb ook geen mening over hoe het er was, maar wel over het sentiment wat je hier neerzet.
El Rubinio schreef:
Ik denk dat het erg goed is dat er nederlandse uitgevers zijn, en dat iedereen dan de spellen voor de bodemprijs wil hebben snap ik niet echt. Dan draag je de hobby niet echt een warm hart toe zou ik zeggen.
Er is een verschil tussen bodemprijzen, en verwachtingen. Ik vind dat je mag verwachten dat als je moet betalen (weinig) om naar een evenement te gaan van een uitgever, die in de advertentie mooie prijzen aanbiedt, dat deze prijs dan lager is dan de gemiddelde prijs elders. Daarmee draag ik de hobby een heel warm hart toe, want ik vind het een mooi initiatief, en ik juich het toe, maar het gaat om verwachtingen die ze ook zelf scheppen.
El Rubinio schreef:
Laten we eerlijk zijn, alle uitgevers moeten er voor meerdere gezinnen wel een boterham aan verdienen. Iets wat enkele onder ons ze niet gunnen…
Iedereen gunt ze dat, wat een onzin.
El Rubinio schreef:
En hopelijk dragen wij als lezers van dit forum wat toch meer veelspelers zijn dit initiatief en andere initiatieven een warmer hard toe in de toekomst. En leuk dat een uitgever niet alleen een sale van zijn spellen in een hal doet, maar dat er ook meteen een launch van nieuwe spellen en demo’s aan gekoppeld waren!
Ik denk dat ik het al waard zou vinden om 5 euro te betalen en dan alvast de nieuwe releases te mogen spelen die komend jaar uitkomen. Dan hoef ik er niet eens een aanbieding bij. Het initiatief om spelers zo toegang te geven tot je bedrijf is superleuk. Nogmaals het gaat ook om de verwachting die ze zelf scheppen.