Mochten er ooit eieren verschijnen met een rode 999 Games streep eroverheen, count me inJerome schreef: Nu Azië met houten eieren is gekomen wil ik liefst alle eieren vervangen door houten exemplaren. Laat het zeuren beginnen!
![]()
Wingspan Nesting Box
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Wingspan Nesting Box
Labels:
-
Aras
- Geheim Genootschap
maxitaxi777 schreef:Mochten er ooit eieren verschijnen met een rode 999 Games streep eroverheen, count me inJerome schreef: Nu Azië met houten eieren is gekomen wil ik liefst alle eieren vervangen door houten exemplaren. Laat het zeuren beginnen!
![]()
.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Count me in! Of met die enge joker er op.maxitaxi777 schreef:Mochten er ooit eieren verschijnen met een rode 999 Games streep eroverheen, count me inJerome schreef: Nu Azië met houten eieren is gekomen wil ik liefst alle eieren vervangen door houten exemplaren. Laat het zeuren beginnen!
![]()
.
-
SvAtje
- Standaard moderator
Bericht van 999 Games via fb vandaag:

-
SuSuQie
- Regenmaker
Mijn Matagot Nestingbox staat ondertussen al een paar maanden op het dressoir in de woonkamer te shinen 
-
Pura Vida
- Kardinaal
Mijne ook. Van Stonemaier dan. En niet op het dressoir, want dat heb ik niet. Verdraaid handige box trouwens, beetje tot mijn verrassing. Goede indeling. Handige bakjes voor de eieren en alles. Kaartentray waar alle kaarten in passen. Spel staat sneller op tafel.SuSuQie schreef: Mijn Matagot Nestingbox staat ondertussen al een paar maanden op het dressoir in de woonkamer te shinen![]()
PS: dit draadje ontbeert een Wingspan tag. OP kan dat toevoegen, voor de terugvindbaarheid?
-
WTULTC
- Elfenkoning
Bij mij op de spellenkast onder een spotje in de woonkamer. Prachtig en deze was ook nog eens 10 euro goedkoper, geen verzendkosten en heeft geen lelijke rode streep tov de 999Games versie.SuSuQie schreef: Mijn Matagot Nestingbox staat ondertussen al een paar maanden op het dressoir in de woonkamer te shinen![]()
@ Pura, die van Matagot is dezelfde als die van Stonmaier!
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Heeft die Matagot versie dan de groen blauwe zijkant die al hun spellen hebben?WTULTC schreef:Bij mij op de spellenkast onder een spotje in de woonkamer. Prachtig en deze was ook nog eens 10 euro goedkoper, geen verzendkosten en heeft geen lelijke rode streep tov de 999Games versie.SuSuQie schreef:Mijn Matagot Nestingbox staat ondertussen al een paar maanden op het dressoir in de woonkamer te shinen![]()
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Pura Vida
- Kardinaal
Nee. Matagot heeft gewoon de originele SM versie ingekocht (tweede lichting). 999 deed mee met de derde lichting en heeft kennelijk gekozen voor de eigen look.JeVo schreef:Heeft die Matagot versie dan de groen blauwe zijkant die al hun spellen hebben?WTULTC schreef:Bij mij op de spellenkast onder een spotje in de woonkamer. Prachtig en deze was ook nog eens 10 euro goedkoper, geen verzendkosten en heeft geen lelijke rode streep tov de 999Games versie.SuSuQie schreef:Mijn Matagot Nestingbox staat ondertussen al een paar maanden op het dressoir in de woonkamer te shinen![]()
-
WTULTC
- Elfenkoning
Het zou ook kunnen dat bij de versie van 999Games binnenin de 'schotjes' die je tussen de kaarten kunt doen wel voorzien zijn van een Nederlandse tekst ipv Engels. Echter dit is het enige tekstgedeelte van de hele inhoud van de box, dus dat zou niet zoveel uitmaken. Niet voor mij in iedergeval.
-
SvAtje
- Standaard moderator
Nu in de webshop van 999 Games:

-
Arjen T.
- Veenboer
Afgelopen maandag is de Nederlandse versie bij me afgeleverd. Het is zeker een mooie box! En altijd leuk om te zien dat er al deviders bij zitten voor de (eventuele) uitbreidingen.
We've got a winner!
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
De doos ziet er mooi uit, maar serieus...zoveel geld uitgeven voor een lege doos??
-
Pura Vida
- Kardinaal
Die discussie is eindeloos, denk ik. Degenen die hem hebben, zullen zeggen: "ja, natuurlijk geef ik dat uit en btw de doos is niet leeg en erg mooi en handig in gebruik." Degenen die hem niet hebben zullen zeggen: "nee, dat betaal ik niet voor een hoop karton en plastic dat ook nog eens veel te groot is." En ik? Ik vind het een zeer aantrekkelijk geprijst kunstwerk.helena schreef: De doos ziet er mooi uit, maar serieus...zoveel geld uitgeven voor een lege doos??
Overigens herhaal ik graag mijn vraag om dit draadje toch even met 'Wingspan' te taggen. Voor de terugvindbaarheid.
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Je hebt natuurlijk gelijk dat die discussie eindeloos is, en het is mooi dat zoveel mensen er blij van worden, maar geef mij maar een doos waar ook nog een spel in zitPura Vida schreef:Die discussie is eindeloos, denk ik. Degenen die hem hebben, zullen zeggen: "ja, natuurlijk geef ik dat uit en btw de doos is niet leeg en erg mooi en handig in gebruik." Degenen die hem niet hebben zullen zeggen: "nee, dat betaal ik niet voor een hoop karton en plastic dat ook nog eens veel te groot is." En ik? Ik vind het een zeer aantrekkelijk geprijst kunstwerk.helena schreef:De doos ziet er mooi uit, maar serieus...zoveel geld uitgeven voor een lege doos??