Er is een nieuw logo met een kat, maar de naam van de kat hebben ze nog niet bepaald, werd op de socials eerst over getweet/appt/post, maar nu blijft het stil.
Correctie: mascotte

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Ik heb wel een nieuwe logo gezien, maar daarin is eigenlijk alleen de naam Essen extra toegevoegd. Ik heb niks van een kat gezien.Bridget schreef: Er is een nieuw logo met een kat, maar de naam van de kat hebben ze nog niet bepaald, werd op de socials eerst over getweet/appt/post, maar nu blijft het stil.
Heb even snel gezocht, maar het gaat niet om het logo maar om een nieuwe mascotte. De stembussen voor de naam zijn al gesloten.Stoopie schreef:Ik heb wel een nieuwe logo gezien, maar daarin is eigenlijk alleen de naam Essen extra toegevoegd. Ik heb niks van een kat gezien.Bridget schreef: Er is een nieuw logo met een kat, maar de naam van de kat hebben ze nog niet bepaald, werd op de socials eerst over getweet/appt/post, maar nu blijft het stil.
Katze + Essen = Maus?Bridget schreef: Tijd om hier een topic over Spiel 2023 te beginnen. Iemand al een interessant nieuwtje?
Er is een nieuw logo met een kat, maar de naam van de kat hebben ze nog niet bepaald, werd op de socials eerst over getweet/appt/post, maar nu blijft het stil.
Correctie: mascotte
![]()
Ik ben dol op katten, vind dit plaatje snoezig, maar ook mij ontgaat de associatie met een spellenbeurs. Ze hadden beter een figuurtje op basis van een pion of een dobbelsteen kunnen gebruiken.Jerome schreef: Katten staan niet echt bekend om hun sociale eigenschappen dus ik snap niet zo goed waarom er voor een kat als mascotte gekozen is. Dat ze graag in speldozen zitten is me niet ontgaan en daar houdt de associatie op. Nou heb ik sowieso niet veel met mascottes, noch met katten.

Een hond!"Welk dier staat meer voor spelen dan een kat?"
Een hond heeft volgens mij meer de neiging om met gezelschap te willen spelen.Jerome schreef:Een hond!"Welk dier staat meer voor spelen dan een kat?"
Ik dacht meer aan zoogdier de mens, die kan namelijk zowel spelig als overspelig zijn!Jerome schreef:Een hond!"Welk dier staat meer voor spelen dan een kat?"