Wie weet raad?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

dat is precies wat ik doe jaMistharfare schreef: Je zou de rondes kunnen gebruiken voor het noteren van de pogingen en boards/variants gebruiken om daar aan te geven welke van de 50 je hebt gespeeld.

Great minds think alikehumske schreef:dat is precies wat ik doe jaMistharfare schreef: Je zou de rondes kunnen gebruiken voor het noteren van de pogingen en boards/variants gebruiken om daar aan te geven welke van de 50 je hebt gespeeld.

Kunnen jullie een schermafbeelding plaatsen zodat ik zie hoe dat eruit ziet? En log je dan voor elke missie een nieuwe “play”?humske schreef:dat is precies wat ik doe jaMistharfare schreef: Je zou de rondes kunnen gebruiken voor het noteren van de pogingen en boards/variants gebruiken om daar aan te geven welke van de 50 je hebt gespeeld.
scherm afbeelding toegevoegd.mazinho schreef:Kunnen jullie een schermafbeelding plaatsen zodat ik zie hoe dat eruit ziet? En log je dan voor elke missie een nieuwe “play”?humske schreef:dat is precies wat ik doe jaMistharfare schreef: Je zou de rondes kunnen gebruiken voor het noteren van de pogingen en boards/variants gebruiken om daar aan te geven welke van de 50 je hebt gespeeld.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Je kan per ronde verder geen informatie toevoegen, dit is alleen 1 getal dat bij het potje onthouden wordt.mazinho schreef: Ik zie een plusje om rondes toe te voegen; kan je laten zien hoe de ronds er bij jou uit zien? Ik kan wel een aantal rondes aangeven maar dan zie ik niet waar ik per ronde kan invullen in hoeveel pogingen we hem haalden / een score kan geven.
Ik ook al wil ik graag sessie op verschillende dagen ook op verschillende dagen/locaties liggen. Zou het mogelijk gemaakt kunnen worden om bij de scoresheet een “start numbering at [X]” toe te voegen. Dan kan ik deze vastlegging aanhouden en bij een tweede sessie beginnen te nummeren bij bijvoorbeeld 12 - vergelijkbaar bij een genummerde opsomming in een Word document.Suzan schreef: Persoonlijk vind ik hoe jij de score sheet hebt ingevuld ook een mooie manier!
Spellen over meerdere dagen loggen, en ondersteuning voor campaign spellen staan op de wishlist.mazinho schreef:Ik ook al wil ik graag sessie op verschillende dagen ook op verschillende dagen/locaties liggen. Zou het mogelijk gemaakt kunnen worden om bij de scoresheet een “start numbering at [X]” toe te voegen. Dan kan ik deze vastlegging aanhouden en bij een tweede sessie beginnen te nummeren bij bijvoorbeeld 12 - vergelijkbaar bij een genummerde opsomming in een Word document.Suzan schreef: Persoonlijk vind ik hoe jij de score sheet hebt ingevuld ook een mooie manier!