Spellenwijs.nl: Review van The Isle of Cats (Intrafin)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenwijs.nl: Review van The Isle of Cats (Intrafin)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Ik vind The Isle of Cats een van de leukere bordspellen ooit. Mocht je naast spellen- ook een kattenliefhebber zijn, dan kun je hierbij echt je hart ophalen. De schattige poezen-meeples laten je spinnen van plezier en het bijzondere artwork maken het spel ook nog eens een feestje om naar te kijken. Daarnaast word ik persoonlijk erg blij van de combinatie van succesvolle mechanismen als drafting (7 Wonders en Sushi GO!) en tile placement (Patchwork en Azul), maar ook van de verschillende doelen die je tijdens het spel verzamelt. Deze maken het spel dynamisch, goed herspeelbaar én uitdagend (prrrr, I like). Hoewel ik The Isle of Cats aan veel bordspelers zou aanraden, is het niet voor iedereen weggelegd. Zo kunnen beurten door het gepuzzel wat langer duren en is er altijd de ‘luck of the draw’ (zoals in Wingspan en Everdell)."

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Spellenwijs.nl op zo 21 jan 2024, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Re: Spellenwijs.nl: Review van The Isle of Cats (Intrafin)

Bericht door JeVo »

Volgens mij gaan titel en artikel niet over hetzelfde spel.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spellenwijs.nl: Review van The Isle of Cats (Intrafin)

Bericht door Spellenwijs.nl »

JeVo schreef: Volgens mij gaan titel en artikel niet over hetzelfde spel.
Oh oepsie, thanks! Heb het nu aangepast :).
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!