Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
"Ik vind The Isle of Cats een van de leukere bordspellen ooit. Mocht je naast spellen- ook een kattenliefhebber zijn, dan kun je hierbij echt je hart ophalen. De schattige poezen-meeples laten je spinnen van plezier en het bijzondere artwork maken het spel ook nog eens een feestje om naar te kijken. Daarnaast word ik persoonlijk erg blij van de combinatie van succesvolle mechanismen als drafting (7 Wonders en Sushi GO!) en tile placement (Patchwork en Azul), maar ook van de verschillende doelen die je tijdens het spel verzamelt. Deze maken het spel dynamisch, goed herspeelbaar én uitdagend (prrrr, I like). Hoewel ik The Isle of Cats aan veel bordspelers zou aanraden, is het niet voor iedereen weggelegd. Zo kunnen beurten door het gepuzzel wat langer duren en is er altijd de ‘luck of the draw’ (zoals in Wingspan en Everdell)."
Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.
Laatst gewijzigd door Spellenwijs.nl op zo 21 jan 2024, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.