Clubs in Apeldoorn
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Mike
- PIONier
Clubs in Apeldoorn
Weet er iemand een spelletjesclub in de omgeving van Apeldoorn? Ik ben al enige tijd op zoek, maar heb nog niks kunnen vinden.
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
-
Mike
- PIONier
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
De Collector is inderdaad de spellen/stripwinkel in de Korenpassage. Een groot assortiment hebben ze overigens niet, dan vind ik de spellenwinkel in Amersfoort een stuk beter. Maar goed, de Collector is eigenlijk ook een stripwinkel die spellen erbij is gaan verkopen.
Ik las laatst ergens op internet dat ze daar één dag in de maand in de winkel bordspellen spelen. Maar welke dag dat is weet ik niet. Ook vraag ik me af of je daar ook spelletjes uit kan testen. Wat dat betreft lijkt een spellenclub mij handiger.
Zijn er nog andere mensen op dit forum die iets meer weten over een mogelijke spellenclub in Apeldoorn?
Ik las laatst ergens op internet dat ze daar één dag in de maand in de winkel bordspellen spelen. Maar welke dag dat is weet ik niet. Ook vraag ik me af of je daar ook spelletjes uit kan testen. Wat dat betreft lijkt een spellenclub mij handiger.
Zijn er nog andere mensen op dit forum die iets meer weten over een mogelijke spellenclub in Apeldoorn?
-
Boes
- Garnaal
Er volgens mij in (West) Gelderland zowiezo weinig aan spellenclubs. Woon zelf in Zevenaar en heb ook geregeld eens gekeken of er hier in de buurt wat is maar noppes. In Doetinchem wel wat Rollenspellen e.d. maar dat is niet wat ik zoek. Eén keer in de zoveel tijd een mooie bordspel, wat nieuwe uitproberen....

-
Mike
- PIONier
clubs in Apeldoorn
Je zou toch denken dat er veel mensen op dit forum komen en dat er dan niet ééntje een club in Apeldoorn of omgeving kent. Misschien moeten we dan inderdaad toch maar een eigen clubje oprichten. Of weet iemand nog een andere site waar ik wat kan vinden?
-
Frank Hakstege
- PIONier
Boes,
Die club in Doetinchem is niet alleen voor rollenspellen! Sterker nog, het is slechts een klein gedeelte daar van. Het LARP evenement wordt in samenwerking met ons georganiseerd en af entoe wordt er D&D gespeeld.
Het merendeel van de middagen wordt besteed aan bordspellen, Magic en Warhammer.
Kom 10 december eens kijken zou ik zeggen. Nieuweweg 143 in Doetinchem ('t Trefpunt), van 13:15 tot 18:00, 2 euro entree.
Die club in Doetinchem is niet alleen voor rollenspellen! Sterker nog, het is slechts een klein gedeelte daar van. Het LARP evenement wordt in samenwerking met ons georganiseerd en af entoe wordt er D&D gespeeld.
Het merendeel van de middagen wordt besteed aan bordspellen, Magic en Warhammer.
Kom 10 december eens kijken zou ik zeggen. Nieuweweg 143 in Doetinchem ('t Trefpunt), van 13:15 tot 18:00, 2 euro entree.
-
Boes
- Garnaal
-
Frank Hakstege
- PIONier
-
Boes
- Garnaal
Ja Frank, sorry. Heb een drukkerij en moest/moet enorm de zeilen bijzetten om alles gereed te krijgen. Gooi nu alle energie bij elkaar om zaterdag in ieder geval in Utrecht rond te kunnen neuzen....Frank Hakstege schreef:Hey Boes! Waar was je nou afgelopen zaterdag?
Bij deze beloof ik plechtig (!) de volgende keer aanwezig te zijn. Heb jullie site al bezocht en in ieder geval visueel de zaak bekeken. Vraag me wel af of er voldoende mensen zijn voor spellen als; porto rico, altre mare, marahadja, caylus, ticket to ride en meer