Dank!Jerome schreef: do 16 okt 2025, 20:43Helaas is het zo dat we dan geen steek verder komen.Bart schreef: do 16 okt 2025, 12:54 Zullen we vooral, ieder voor zich, bekijken wat we zelf voor het milieu kunnen doen?
Ik vind het helemaal niet verkeerd om op een forum te wijzen op buitensporig milieuvervuilende activiteiten. Als daarop gereageerd wordt met whataboutisms en klinkklare onzin dan volgt vanzelfsprekend een factcheckend repliek.
Dat heet discussie, dat doe je namelijk op een forum: met elkaar van gedachten wisselen.
Jij wil het gezellig houden en dus schroom je niet om een discussie dood te slaan of, erger nog, in andermans post te sleutelen.
Wat is Bordspelmania dan nog? Een reclamezuil voor de video’s van Nox en aankondigingen van cruises. Wee degene die daarover durft te zeuren.
[drops mic]
Helemaal eens en niets meer toe te voegen

