Ben ik ook voorstander van. Zeker als.mensen een goede bijdrage geven kun je dan waardering uiten zonder te posten.KrisZeeland schreef: Is het mogelijk om reacties een hartjeof een duimpje
te geven? Op sommige draadjes wordt weinig gereageerd, maar met een hartje of duimpje kun je wel aangeven dat je het een leuke post vindt.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Opmerkingen, suggesties en verbetering (forum en site)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Edwin84
- Elfenkoning
Re: Opmerkingen, suggesties en verbetering
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Kijk eens naar het oranje plusknopje langs de 'reageer-knop'. Daarmee kan je een draadje waarderen. Vroeger is dit al eens aangehaald, maar nog steeds onbekend.Edwin84 schreef:Ben ik ook voorstander van. Zeker als.mensen een goede bijdrage geven kun je dan waardering uiten zonder te posten.KrisZeeland schreef: Is het mogelijk om reacties een hartjeof een duimpje
te geven? Op sommige draadjes wordt weinig gereageerd, maar met een hartje of duimpje kun je wel aangeven dat je het een leuke post vindt.
En op te vragen via 'Forum' / 'Meest gewaardeerd'.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Misschien ontbreekt dit in Tapatalk? Ik kijk het forum alleen via Tapatalk.Bart schreef:Kijk eens naar het oranje plusknopje langs de 'reageer-knop'. Daarmee kan je een draadje waarderen. Vroeger is dit al eens aangehaald, maar nog steeds onbekend.Edwin84 schreef:Ben ik ook voorstander van. Zeker als.mensen een goede bijdrage geven kun je dan waardering uiten zonder te posten.KrisZeeland schreef: Is het mogelijk om reacties een hartjeof een duimpje
En we bedoelen niet een draadje waarderen maar een post.
Bijvoorbeeld een TS stelt een vraag en iemand geeft een uitgebreid goed antwoord. Als jezelf niet de TS bent kun je dan die waardevolle post een like geven.
In Tapatalk komt deze knop tussen "citaten en beheren".
-
Bart
- Beheerder
Over Tapatalk spreek ik me niet uit. Deze app kan handig zijn, maar geeft inderdaad niet al onze forumfunctionaliteiten. Ik blijf dromen (zie ook herhaalde oproep IT-ondersteuning) dat ooit onze site kan omgezet worden naar een omgeving die zich eenvoudig aanpast aan alle mogelijke omgevingen.[/quote]Edwin84 schreef: Misschien ontbreekt dit in Tapatalk? Ik kijk het forum alleen via Tapatalk.
Begrijp ik. Zou zeer handig zijn. Maar dat lukt helaas niet.Edwin84 schreef: En we bedoelen niet een draadje waarderen maar een post.
Bijvoorbeeld een TS stelt een vraag en iemand geeft een uitgebreid goed antwoord. Als jezelf niet de TS bent kun je dan die waardevolle post een like geven.
-
De Spellenreporter
- Condottiërre
Nou heb ik als test even op het plusknopje geklikt,KrisZeeland schreef: Kijk eens naar het oranje plusknopje langs de 'reageer-knop'. Daarmee kan je een draadje waarderen. Vroeger is dit al eens aangehaald, maar nog steeds onbekend.
maar nou mis ik de optie om de 'like' weer te verwijderen...
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Ik heb het zojuist ook geprobeerd en op het plusje geklikt, maar waar zie ik dan het resultaat van deze handeling??De Spellenreporter schreef:Nou heb ik als test even op het plusknopje geklikt,KrisZeeland schreef: Kijk eens naar het oranje plusknopje langs de 'reageer-knop'. Daarmee kan je een draadje waarderen. Vroeger is dit al eens aangehaald, maar nog steeds onbekend.
maar nou mis ik de optie om de 'like' weer te verwijderen...
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Opmerkingen, suggesties en verbetering
Er moeten IT- en webgiganten in ons midden zijn met vuur om BSM een opfrisser te geven. Eigenlijk waren de afgelopen 18 maanden misschien zelfs perfect geweest voor een verbouwing. Tijd voor een nieuwe oproep om te zien of we een projectteam kunnen vormen? Wellicht helpt een lijstje met “requirements” zodat vrijwilligers wellicht concreter in kunnen stappen. Bart’s droom lijkt een reuzenstap; als ik al die jaren iets over techniek geleerd heb, is dat opsplitsen in kleine stapjes en werkpakketten goed kan werken!Bart schreef: Ik blijf dromen (zie ook herhaalde oproep IT-ondersteuning) dat ooit onze site kan omgezet worden naar een omgeving die zich eenvoudig aanpast aan alle mogelijke omgevingen.
Ik meld me aan om (indien nodig) te helpen met in kaart brengen van vraag en aanbod.
-
Bart
- Beheerder
Graag!mazinho schreef: Ik meld me aan om (indien nodig) te helpen met in kaart brengen van vraag en aanbod.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Super!Bart schreef:Graag!mazinho schreef: Ik meld me aan om (indien nodig) te helpen met in kaart brengen van vraag en aanbod.
We hebben daarnaast wel enkele IT-ers nodig die een nieuwe website op willen bouwen.
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Ik heb even een paar weken gewacht met klagen in de hoop dat het opgelost zou worden, maar de afgelopen weken lijkt er weinig meer te veranderen aan de site. Misschien ligt het aan mij, maar ik merk dat ik sinds 'de verbouwing' de website echt stukken onprettiger vind:
- Onleesbaarder: de verschillende tinten oranje zijn niet echt lekker leesbaar.
- Wat heb ik nog niet gelezen?: Ik kan echt het verschil niet meer zien of ik een bericht wel of niet gelezen heb. Dat maakt navigeren echt onprettig, en dus klik ik vaak 'overbodig'.
- De volgende/vorige knop lijkt verdwenen. Die knop waar je snel mee naar het eerdere of latere bericht kon gaan. Nu moet je atlijd eerst terug naar het hoofdmenu.
Afijn, waar ik vroeger Bordspelmania bijna dagelijks checkte, ben ik nu geneigd het hooguit 1x per week te doen. Relaxter voor mij, maar minder goed voor het verkeer hier, lijkt me.....
Wordt er ondertussen nog verder gewerkt aan de site qua kleurgebruik en navigatie?
- Onleesbaarder: de verschillende tinten oranje zijn niet echt lekker leesbaar.
- Wat heb ik nog niet gelezen?: Ik kan echt het verschil niet meer zien of ik een bericht wel of niet gelezen heb. Dat maakt navigeren echt onprettig, en dus klik ik vaak 'overbodig'.
- De volgende/vorige knop lijkt verdwenen. Die knop waar je snel mee naar het eerdere of latere bericht kon gaan. Nu moet je atlijd eerst terug naar het hoofdmenu.
Afijn, waar ik vroeger Bordspelmania bijna dagelijks checkte, ben ik nu geneigd het hooguit 1x per week te doen. Relaxter voor mij, maar minder goed voor het verkeer hier, lijkt me.....
Wordt er ondertussen nog verder gewerkt aan de site qua kleurgebruik en navigatie?
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Dag Mike,
Leesbaarheid:
we zijn inderdaad nog bezig om te sleutelen aan het kleurenschema.
waarmee we inderdaad de leesbaarheid proberen te verbeteren.
ongelezen berichten:
daar is een optie voor, links boven onder de opties Snelle links, kies je ongelezen berichten
Tevens zie ik in elk overzicht een klein blaadje icon bij mijn ongelezen berichten. <Is dat bij jouw ook zo?
volgende /vorige knop:
Dar heb ik nu geen antwoord op, wellicht kunnen de andere moderators daar hun licht over laten schijnen.
toch weer een stapje verder?
Leesbaarheid:
we zijn inderdaad nog bezig om te sleutelen aan het kleurenschema.
waarmee we inderdaad de leesbaarheid proberen te verbeteren.
ongelezen berichten:
daar is een optie voor, links boven onder de opties Snelle links, kies je ongelezen berichten
Tevens zie ik in elk overzicht een klein blaadje icon bij mijn ongelezen berichten. <Is dat bij jouw ook zo?
volgende /vorige knop:
Dar heb ik nu geen antwoord op, wellicht kunnen de andere moderators daar hun licht over laten schijnen.
toch weer een stapje verder?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Als ik het goed heb begrepen kan ik in 'nieuwe berichten' de berichten die ik heb gelezen herkennen doordat het icoontje ervoor grijs is geworden. Wat ik niet begrijp is waarom sommige icoontjes, grijs en rood, bewegen...
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
even uit mijn hoofd:helena schreef: do 27 jun 2024, 11:18Als ik het goed heb begrepen kan ik in 'nieuwe berichten' de berichten die ik heb gelezen herkennen doordat het icoontje ervoor grijs is geworden. Wat ik niet begrijp is waarom sommige icoontjes, grijs en rood, bewegen...
oranje icoontje: nieuw ongelezen bericht
grijs icoontje: nieuw maar gelezen bericht
bewegende lijntjes in de cirkel: bericht met veel reacties
rode cirkel: hot bericht, veel reacties in de laatste paar uur(?)
rood sterretje: (ik denk) draadje waarin je zelf gepost hebt
maar als iemand betere uitleg heeft, kom er maar bij.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Opmerkingen, suggesties en verbetering (forum en site)
Paar puntjes die misschien anders kunnen:
1. Foto's in artikelen blijven een beetje vaag, en als je erop klikt zag je hem scherp. Maar tegenwoordig betekent klikken meteen downloaden. Zie je nog steeds het plaatje niet scherp maar je. Je wel een bestand op je apparaat.
2. Als je een waardering bij een spel wijzigt, dan worden alle links, cursiveringen etc verhaspeld tot random tekens in de tekst.
3. Vraag of mijn recensies niet gewoon ook onder recensies kunnen worden geschaard? Ik schrijf ze specifiek voor BSM, maar ze worden onder 'recensies' nooit zichtbaar. Ik kan ze zelf alleen onder 'bordspellen' plaatsen. Ik weet waar dat door komt, ik ben geen formele BSM recensent, maar enfin. Stukje homepage Shuffle?
1. Foto's in artikelen blijven een beetje vaag, en als je erop klikt zag je hem scherp. Maar tegenwoordig betekent klikken meteen downloaden. Zie je nog steeds het plaatje niet scherp maar je. Je wel een bestand op je apparaat.
2. Als je een waardering bij een spel wijzigt, dan worden alle links, cursiveringen etc verhaspeld tot random tekens in de tekst.
3. Vraag of mijn recensies niet gewoon ook onder recensies kunnen worden geschaard? Ik schrijf ze specifiek voor BSM, maar ze worden onder 'recensies' nooit zichtbaar. Ik kan ze zelf alleen onder 'bordspellen' plaatsen. Ik weet waar dat door komt, ik ben geen formele BSM recensent, maar enfin. Stukje homepage Shuffle?

of een duimpje