Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Pura Vida schreef: zo 05 jul 2026, 10:47
Paar puntjes die misschien anders kunnen:
1. Foto's in artikelen blijven een beetje vaag, en als je erop klikt zag je hem scherp. Maar tegenwoordig betekent klikken meteen downloaden. Zie je nog steeds het plaatje niet scherp maar je. Je wel een bestand op je apparaat.
2. Als je een waardering bij een spel wijzigt, dan worden alle links, cursiveringen etc verhaspeld tot random tekens in de tekst.
Beide punten zullen we na de vakantie technisch bekijken.
Pura Vida schreef: zo 05 jul 2026, 10:47 3. Vraag of mijn recensies niet gewoon ook onder recensies kunnen worden geschaard? Ik schrijf ze specifiek voor BSM, maar ze worden onder 'recensies' nooit zichtbaar. Ik kan ze zelf alleen onder 'bordspellen' plaatsen. Ik weet waar dat door komt, ik ben geen formele BSM recensent, maar enfin. Stukje homepage Shuffle?
Ook omwille van vakantie heeft onze reactie wat langer op zich laten wachten. Via pb is er intussen onderling overleg. Wordt vervolgd.
Pura Vida schreef: do 30 jul 2026, 12:55
In de spellen database ontbreken bij de pagina voor de fan pack set voor Wingspan deze draadjes: deze en deze.
Ik dacht zelf de tags toe te voegen maar dat lukt kennelijk niet altijd. Systeem pakt de tag "Wingspan Fan Pack Set" niet.
We gaan nakijken waarom dit zo is. Zou kunnen dat tags niet overeenkomen, maar kan ook softwarefout zijn. Omwille van de vakantie…
Ik heb niet gevonden waarom label "Wingspan Fan Pack Set" niet zou werken. Werkt prima.
Het label "Wingspan Fan Pack" is nu hernoemd naar "Wingspan Fan Pack Set" en de link met spellendatabase is er nu dus terug.
mmerlier schreef: do 30 jul 2026, 16:21
Ik heb niet gevonden waarom label "Wingspan Fan Pack Set" niet zou werken. Werkt prima.
Het label "Wingspan Fan Pack" is nu hernoemd naar "Wingspan Fan Pack Set" en de link met spellendatabase is er nu dus terug.