Vandaag 2 potjes gedaan. Los van elkaar de setjes geschud en ongeveer 3 setjes per potje gebruikt.
Eerste potje was gelijk vrij bizar. Ik had maar 2 bruine actievogels gespeeld, maar ik had maar liefst 40 punten op de bonuskaarten. Had namelijk 6 kaarten gespeeld die extra bonuskaarten opleveren. Voor mijn gevoel zitten er best veel vogels bij die bonuskaarten opleveren.
Tweede potje kwamen we een vogel tegen met een gele eigenschap die niet goed was vertaald. Er stond namelijk ‘scorekaart’ ipv ‘bonuskaart’.
Ook een mooie combi met de kaart die 2 vogels laat pakken waarvan je er 1 terug legt op de dichte stapel en als je dan in dezelfde rij de vogel hebt liggen die dan die bruine actie mag gebruiken zorgt dat voor een leuke combinatie.
Er zitten leuke acties en erg gaaf dat de Steller Zeearend er tussen zit die ik vaak in het echt zie in de dierentuin. Zo’n mooie vogel!
Wingspan Fan Packs bij 999 Games
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
WTULTC
- Elfenkoning