De hele reis lekker over spellen gekletst maar wat wil je als je in dit gezelschap verkeerd. Bij de beurs aangekomen nog even wat rondjes gereden voor we de juiste afslag naar het Klokgebouw vonden. Er stond een keurig bordje maar mijn navigatiesysteem dacht een handigere route bedacht te hebben
Hierdoor en door wat problemen met mijn darmen kwamen we pas vlak voor tien uur de beurshal binnen. Dus snel naar de stand van White Goblin om de spellen uit te stallen. Bart, Paul en Rober stonden al in de startblokken zodat we toch nog snel los konden.
Verder bijna de hele dag gedemoot en vooral veel Verboden Eiland uitgelegd. Maar ook Get Nuts, Rattus en Norenberc heb ik een paar keer mogen uitleggen. Norenberc was even geleden en Peter Hein moest me dan ook wel een paar keer bijspringen
Gedurende de dag natuurlijk veel bekenden gezien en kort gesproken. Als je demood heb je helaas geen tijd voor lange gesprekken maar toch is het altijd leuk om elkaar even kort de hand te schudden. Je merkt dan toch dat je niet helemaal groen meer bent in de spellenwereld
Tijdens mijn rondje door de hal aan het einde van de beurs heb ik toch nog een leuk gesprek gehad met Chislaine van de Bulk. Van haar heb ik twee spellen meegekregen die we hier op het forum met een prijsvraag mogen verloten. Altijd leuk natuurlijk!
Ook Corné van Moorsel stelde spontaan een spel beschikbaar dus jullie houden nog wat te goed voor de komende maanden!
Verder nog een leuk gesprek gehad in de stand van Versmissen uit Waalre. Ze stonden met maar liefst 11 mensen in de stand en waren enthousiast over de beurs.
Al met al een erg leuke dag gehad en Zuiderspel mag zich met recht DE spellenbeurs van Nederland noemen op dit moment! Op de terugreis uiteraard gezellig bijgekletst met mijn twee reisgenoten. Voor herhaling vatbaar zullen we maar zeggen.