Zuiderspel 25-04-2011

Dé voorjaars-spellenbeurs van de Benelux!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gesloten
Dierik
Erelid

Re: Zuiderspel 25-04-2011

Bericht door Dierik »

Nog even een verslagje van mijn kant. Deze keer had ik geen zoons of dochter bij me maar in plaats daarvan had ik Henk en Erwin bij me in de auto zitten en die zijn minstens net zo druk :wink:

De hele reis lekker over spellen gekletst maar wat wil je als je in dit gezelschap verkeerd. Bij de beurs aangekomen nog even wat rondjes gereden voor we de juiste afslag naar het Klokgebouw vonden. Er stond een keurig bordje maar mijn navigatiesysteem dacht een handigere route bedacht te hebben :(

Hierdoor en door wat problemen met mijn darmen kwamen we pas vlak voor tien uur de beurshal binnen. Dus snel naar de stand van White Goblin om de spellen uit te stallen. Bart, Paul en Rober stonden al in de startblokken zodat we toch nog snel los konden.

Verder bijna de hele dag gedemoot en vooral veel Verboden Eiland uitgelegd. Maar ook Get Nuts, Rattus en Norenberc heb ik een paar keer mogen uitleggen. Norenberc was even geleden en Peter Hein moest me dan ook wel een paar keer bijspringen :oops: . Gelukkig las ik op hun weblog dat ze het toch een prettig spel hebben gevonden.

Gedurende de dag natuurlijk veel bekenden gezien en kort gesproken. Als je demood heb je helaas geen tijd voor lange gesprekken maar toch is het altijd leuk om elkaar even kort de hand te schudden. Je merkt dan toch dat je niet helemaal groen meer bent in de spellenwereld :wink:

Tijdens mijn rondje door de hal aan het einde van de beurs heb ik toch nog een leuk gesprek gehad met Chislaine van de Bulk. Van haar heb ik twee spellen meegekregen die we hier op het forum met een prijsvraag mogen verloten. Altijd leuk natuurlijk!

Ook Corné van Moorsel stelde spontaan een spel beschikbaar dus jullie houden nog wat te goed voor de komende maanden!

Verder nog een leuk gesprek gehad in de stand van Versmissen uit Waalre. Ze stonden met maar liefst 11 mensen in de stand en waren enthousiast over de beurs.

Al met al een erg leuke dag gehad en Zuiderspel mag zich met recht DE spellenbeurs van Nederland noemen op dit moment! Op de terugreis uiteraard gezellig bijgekletst met mijn twee reisgenoten. Voor herhaling vatbaar zullen we maar zeggen.

Labels:
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test
Contacteer:

Bericht door P.T. »

Henk heeft zijn eerste foto's op BGG geplaatst zag ik :)
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door henk.rolleman »

De eerste foto's heb ik online gezet. Zie hier het linkje:

http://www.boardgamegeek.com/tag/zuiderspel_2011

Afbeelding
Atlantis

Afbeelding
Norenberc

Afbeelding
Spel in Zicht

Afbeelding
Lorrein

Afbeelding
Fortuna

Afbeelding
Klok Gebouw
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Nice!
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Contacteer:

Bericht door 16 Feet Pauly »

Mooie foto's hoor henk. Ik zag dat je mij ook op de foto hebt weten te zetten. bij de foto's op bgg zit ik aan de dominion tafel, met geel t-shirt.
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test
Contacteer:

Bericht door P.T. »

Mij zie je hietboven bij de atlantis foto :p
thesid
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Koek en Spel

Bericht door thesid »

Mijn vriendin heeft een 2e hands spel gekocht op Zuiderspel, dat helaas niet compleet blijkt. Zij wil graag de verkoper daar nog iets over vragen, maar het lukt niet zijn email te achterhalen. We hebben al de organisatie van Zuiderspel gemaild, maar krijgen helaas geen reactie.
Op de plattegrond van Zuiderspel staat de winkel genoemd als "Gamefirst", in de lijst van exposanten heet die "Gamesfirst". Op beide namen kan ik geen winkel vinden.

Is er hier iemand die mij aan een email of tel.nr. kan helpen?

Dank alvast!
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Contacteer:

Bericht door syroit »

thesid schreef:Mijn vriendin heeft een 2e hands spel gekocht op Zuiderspel, dat helaas niet compleet blijkt. Zij wil graag de verkoper daar nog iets over vragen, maar het lukt niet zijn email te achterhalen. We hebben al de organisatie van Zuiderspel gemaild, maar krijgen helaas geen reactie.
Op de plattegrond van Zuiderspel staat de winkel genoemd als "Gamefirst", in de lijst van exposanten heet die "Gamesfirst". Op beide namen kan ik geen winkel vinden.

Dank alvast!
Ik zal eens kijken of ik mensen van Zuiderspel deze vraag kan doorspelen.
Sebastiaan
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Contacteer:

Bericht door Sebastiaan »

thesid schreef:Mijn vriendin heeft een 2e hands spel gekocht op Zuiderspel, dat helaas niet compleet blijkt. Zij wil graag de verkoper daar nog iets over vragen, maar het lukt niet zijn email te achterhalen. We hebben al de organisatie van Zuiderspel gemaild, maar krijgen helaas geen reactie.

Dank alvast!
Wat voor een spel gaat het om? Mocht het niet lukken in contact te komen kan ik eens kijken wat ik voor je kan doen.
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl
Gesloten