999 Games: 2de helft van 2011

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
ravinck
Party Animal

Re: 999 Games: 2de helft van 2011

Bericht door ravinck »

Ik heb begrepen dat Pantheon in de winkels ligt.
Afbeelding

Labels:
Sebastiaan
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl

Bericht door Sebastiaan »

Overmorgen verwacht ik de Kathedraal (+het kaartspel) in de winkel. Ik ga het kaartspel meteen uitpakken en proberen!
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Het is me nu pas duidelijk geworden dat 999games met zowel De Kathedraal (heruitgave) als De Kathedraal het kaartspel (nieuw) is gekomen. Ze liggen nu in de winkels.
Afbeelding
meijerc
Burgemeester

Bericht door meijerc »

Misschien dat ik het gemist heb in de replies hierboven maar wanneer wordt de uitbreiding voor Agricola - Lage Landen verwacht? ik ben nog steeds opzoek naar Veenboeren maar begreep dat 999 die niet meer uitbrengt.
Johanna
Caballero

Bericht door Johanna »

Voor zover ik weet is het nog niet bekend wanneer de Lage Landen uitbreiding van Agricola verschijnt. Ik vermoed zelf op z'n vroegst september. De Veenboeren is inderdaad uit het 999assortiment verdwenen. Ik heb er overigens in de winkel nog wel liggen. Dus als je daar belangstelling voor hebt, laat je het maar weten.
Sebastiaan
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl

Bericht door Sebastiaan »

meijerc schreef:Misschien dat ik het gemist heb in de replies hierboven maar wanneer wordt de uitbreiding voor Agricola - Lage Landen verwacht? ik ben nog steeds opzoek naar Veenboeren maar begreep dat 999 die niet meer uitbrengt.
Koning Willem in Deventer heeft er nog een aantal!
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

30 Seconds en Rood Wit Blauw liggen in ieder geval ook al in de winkel.

999Games schreef:Nu in de winkel: 30 Seconds herziene editie! Met nieuwe en moderne begrippen. Hilariteit gegarandeerd!
Afbeelding
meijerc
Burgemeester

Bericht door meijerc »

Kan niet wachten tot Agricola: de Lage Landen in de winkel ligt. 8)
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Ik lees zojuist dat ze ook grondstofminiaturen en "through the seasons" erbij doen. Volgens mij mogen wij ons hier in de lage landen erg in de handen wrijven, want als ze dit in een mooie kartonuitvoering brengen zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld die dit hebben :twisted:
Afbeelding
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Willy the Kid schreef:... zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld ...
en enige!

Ik vind het inderdaad wel opvallend dat er van sommige spellen unieke Nederlandse uitvoeringen zijn. De doos van Hoogspanning en Puerto Rico, het kaartspel wat in de rest van de wereld San Juan genoemd wordt vallen me zo binnen. Er zijn er vast meer.

Heeft iemand trouwens al Pantheon gespeeld? En?
Afbeelding
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Willy the Kid schreef:Ik lees zojuist dat ze ook grondstofminiaturen en "through the seasons" erbij doen. Volgens mij mogen wij ons hier in de lage landen erg in de handen wrijven, want als ze dit in een mooie kartonuitvoering brengen zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld die dit hebben :twisted:
Wat wordt het verschil met Agricola: De Lage Landen en Agricola: The Goodies? Het ziet er naar uit dat we gewoon een NL versie krijgen... of zie ik iets over het hoofd?
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door 16 Feet Pauly »

ravinck schreef:
Willy the Kid schreef:... zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld ...
en enige!

Ik vind het inderdaad wel opvallend dat er van sommige spellen unieke Nederlandse uitvoeringen zijn. De doos van Hoogspanning en Puerto Rico, het kaartspel wat in de rest van de wereld San Juan genoemd wordt vallen me zo binnen. Er zijn er vast meer.

Heeft iemand trouwens al Pantheon gespeeld? En?
Je kan pantheon vanaf afgelopen zondag (en daarvoor) ook op BSW (Brettspielwelt.de) spelen ik zou zeggen probeer het daar even uit, het is best leuk alleen draait het spel voornamelijk om welke kaarten je gedeeld krijgt waar je verder weinig invloed op uit kan oefenen. Wat leuk is is dat je steeds naar een ander territorium op het bord gaat wat het spel wel dynamisch houdt.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

Tjoek schreef: Wat wordt het verschil met Agricola: De Lage Landen en Agricola: The Goodies? Het ziet er naar uit dat we gewoon een NL versie krijgen... of zie ik iets over het hoofd?
999 Games geeft de volgende beschrijving: 'speciale uitbreiding voor het succesvolle bordspel Agricola. Bevat kaarten met specifieke Nederlandse en Vlaamse eigenschappen. Verder zitten er in de doos groente- en graanminiaturen, een buitenaards deck en de uitbreiding “Seizoenen”!'
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Erwin schreef:
Tjoek schreef: Wat wordt het verschil met Agricola: De Lage Landen en Agricola: The Goodies? Het ziet er naar uit dat we gewoon een NL versie krijgen... of zie ik iets over het hoofd?
999 Games geeft de volgende beschrijving: 'speciale uitbreiding voor het succesvolle bordspel Agricola. Bevat kaarten met specifieke Nederlandse en Vlaamse eigenschappen. Verder zitten er in de doos groente- en graanminiaturen, een buitenaards deck en de uitbreiding “Seizoenen”!'
Ja met mijn stomme kop besloot ik na het posten pas om even in de spellendatabase te kijken... Vooral de kaarten met specifieke Nederlandse en Vlaamse eigenschappen maken het een unieke uitbreiding. Ik ben erg benieuwd!
Afbeelding
meijerc
Burgemeester

Bericht door meijerc »

Sebastiaan schreef:
meijerc schreef:Misschien dat ik het gemist heb in de replies hierboven maar wanneer wordt de uitbreiding voor Agricola - Lage Landen verwacht? ik ben nog steeds opzoek naar Veenboeren maar begreep dat 999 die niet meer uitbrengt.
Koning Willem in Deventer heeft er nog een aantal!
Ik heb inmiddels Veenboeren al maar ben nu in afwachting van de Lage Landen uitbreiding.