999 Games: 2de helft van 2011
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
ravinck
- Party Animal
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Re: 999 Games: 2de helft van 2011
Overmorgen verwacht ik de Kathedraal (+het kaartspel) in de winkel. Ik ga het kaartspel meteen uitpakken en proberen!
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
ravinck
- Party Animal
Het is me nu pas duidelijk geworden dat 999games met zowel De Kathedraal (heruitgave) als De Kathedraal het kaartspel (nieuw) is gekomen. Ze liggen nu in de winkels.

-
meijerc
- Burgemeester
Misschien dat ik het gemist heb in de replies hierboven maar wanneer wordt de uitbreiding voor Agricola - Lage Landen verwacht? ik ben nog steeds opzoek naar Veenboeren maar begreep dat 999 die niet meer uitbrengt.
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
Johanna
- Caballero
Voor zover ik weet is het nog niet bekend wanneer de Lage Landen uitbreiding van Agricola verschijnt. Ik vermoed zelf op z'n vroegst september. De Veenboeren is inderdaad uit het 999assortiment verdwenen. Ik heb er overigens in de winkel nog wel liggen. Dus als je daar belangstelling voor hebt, laat je het maar weten.
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Koning Willem in Deventer heeft er nog een aantal!meijerc schreef:Misschien dat ik het gemist heb in de replies hierboven maar wanneer wordt de uitbreiding voor Agricola - Lage Landen verwacht? ik ben nog steeds opzoek naar Veenboeren maar begreep dat 999 die niet meer uitbrengt.
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
BaSL
- Team Bordspelmania
30 Seconds en Rood Wit Blauw liggen in ieder geval ook al in de winkel.
999Games schreef:Nu in de winkel: 30 Seconds herziene editie! Met nieuwe en moderne begrippen. Hilariteit gegarandeerd!

-
meijerc
- Burgemeester
Kan niet wachten tot Agricola: de Lage Landen in de winkel ligt. 
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Ik lees zojuist dat ze ook grondstofminiaturen en "through the seasons" erbij doen. Volgens mij mogen wij ons hier in de lage landen erg in de handen wrijven, want als ze dit in een mooie kartonuitvoering brengen zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld die dit hebben 
-
ravinck
- Party Animal
en enige!Willy the Kid schreef:... zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld ...
Ik vind het inderdaad wel opvallend dat er van sommige spellen unieke Nederlandse uitvoeringen zijn. De doos van Hoogspanning en Puerto Rico, het kaartspel wat in de rest van de wereld San Juan genoemd wordt vallen me zo binnen. Er zijn er vast meer.
Heeft iemand trouwens al Pantheon gespeeld? En?

-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Wat wordt het verschil met Agricola: De Lage Landen en Agricola: The Goodies? Het ziet er naar uit dat we gewoon een NL versie krijgen... of zie ik iets over het hoofd?Willy the Kid schreef:Ik lees zojuist dat ze ook grondstofminiaturen en "through the seasons" erbij doen. Volgens mij mogen wij ons hier in de lage landen erg in de handen wrijven, want als ze dit in een mooie kartonuitvoering brengen zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld die dit hebben

-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Je kan pantheon vanaf afgelopen zondag (en daarvoor) ook op BSW (Brettspielwelt.de) spelen ik zou zeggen probeer het daar even uit, het is best leuk alleen draait het spel voornamelijk om welke kaarten je gedeeld krijgt waar je verder weinig invloed op uit kan oefenen. Wat leuk is is dat je steeds naar een ander territorium op het bord gaat wat het spel wel dynamisch houdt.ravinck schreef:en enige!Willy the Kid schreef:... zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld ...
Ik vind het inderdaad wel opvallend dat er van sommige spellen unieke Nederlandse uitvoeringen zijn. De doos van Hoogspanning en Puerto Rico, het kaartspel wat in de rest van de wereld San Juan genoemd wordt vallen me zo binnen. Er zijn er vast meer.
Heeft iemand trouwens al Pantheon gespeeld? En?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
999 Games geeft de volgende beschrijving: 'speciale uitbreiding voor het succesvolle bordspel Agricola. Bevat kaarten met specifieke Nederlandse en Vlaamse eigenschappen. Verder zitten er in de doos groente- en graanminiaturen, een buitenaards deck en de uitbreiding “Seizoenen”!'Tjoek schreef: Wat wordt het verschil met Agricola: De Lage Landen en Agricola: The Goodies? Het ziet er naar uit dat we gewoon een NL versie krijgen... of zie ik iets over het hoofd?
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Ja met mijn stomme kop besloot ik na het posten pas om even in de spellendatabase te kijken... Vooral de kaarten met specifieke Nederlandse en Vlaamse eigenschappen maken het een unieke uitbreiding. Ik ben erg benieuwd!Erwin schreef:999 Games geeft de volgende beschrijving: 'speciale uitbreiding voor het succesvolle bordspel Agricola. Bevat kaarten met specifieke Nederlandse en Vlaamse eigenschappen. Verder zitten er in de doos groente- en graanminiaturen, een buitenaards deck en de uitbreiding “Seizoenen”!'Tjoek schreef: Wat wordt het verschil met Agricola: De Lage Landen en Agricola: The Goodies? Het ziet er naar uit dat we gewoon een NL versie krijgen... of zie ik iets over het hoofd?

-
meijerc
- Burgemeester
Ik heb inmiddels Veenboeren al maar ben nu in afwachting van de Lage Landen uitbreiding.Sebastiaan schreef:Koning Willem in Deventer heeft er nog een aantal!meijerc schreef:Misschien dat ik het gemist heb in de replies hierboven maar wanneer wordt de uitbreiding voor Agricola - Lage Landen verwacht? ik ben nog steeds opzoek naar Veenboeren maar begreep dat 999 die niet meer uitbrengt.