Inmiddels is ook het tweede deel van mijn fotoverslag online gezet:
http://www.spelmagazijn.nl/nl/foto0103.html
En voor wat betreft de toiletten: de gratis toiletten in de hal waren inderdaad een stuk schoner dan de betaalde toiletten (? 0,40) in de zaal.
Games & Toys Experience
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
kverliesaltijd
- PIONier
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
Ben zelf ook op vrijdag geweest. En de hal zag er groots opgezet uit. Het was een echte 1e beurs. Net als het 1e spellenspektakel. Een paar verkoopstandjes en genoeg speelmogelijkheden. Ik heb er zelf met plezier rond gelopen en spelletjes gespeeld. Het enige wat erg jammer was dat het zo rustig was. En dat gun je niemand.
Maar op zich heeft de beurs genoeg potentie hij zou makkelijk veel groter kunnen worden een hotel voor de deur. Wat wil je nog meer. Ik hoop dat deze beurs een 2e kans krijgt om verder te groeien.
Maar op zich heeft de beurs genoeg potentie hij zou makkelijk veel groter kunnen worden een hotel voor de deur. Wat wil je nog meer. Ik hoop dat deze beurs een 2e kans krijgt om verder te groeien.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
ErwinC
- Matroos
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
en de website vernederlandsen, want volgens mij ligt Gent niet in Engeland ofwel, en volgens mij komen er ook niet veel Engelsen op die beurs, hit me if i'm wrong. Bovendien kan een 5e klasser die informatica heeft een beter opgezette website maken dan dat stelletje amateurs.
Het SpSp heeft een mooie duidelijke website inclusief forum, dat ziet er toch een heel stuk professioneler uit.
Ik vind het redelijk hun eigen fout dat de beurs een beetje is geflopt.
Het SpSp heeft een mooie duidelijke website inclusief forum, dat ziet er toch een heel stuk professioneler uit.
Ik vind het redelijk hun eigen fout dat de beurs een beetje is geflopt.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Die laatste zin is zeker wel waar ja. Maar ik denk toch dat er meer Nederlandstaligen / Vlaamstaligen op die beurs af komen dan Franstaligen of anderstaligen, en oke, Nederlanders / Belgen (/Fransen!?!) spreken ook wel Engels, maar dat is niet onze 1e taal, maak dan een site in 3 talen, Engels/NL/Frans...