Games & Toys Experience

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Rubik »

Inmiddels is ook het tweede deel van mijn fotoverslag online gezet:
http://www.spelmagazijn.nl/nl/foto0103.html

En voor wat betreft de toiletten: de gratis toiletten in de hal waren inderdaad een stuk schoner dan de betaalde toiletten (? 0,40) in de zaal.

Labels:
kverliesaltijd
PIONier

Bericht door kverliesaltijd »

Ik ben vrijdag geweest. Ik was door iemand uitgenodigd dus dat scheelde 15 euro. Anders was ik ook niet gegaan. Toch nog best ver. Ik vond het erg stil. Als je alleen gaat vind je niet eens iemand om mee te spelen. Ik hou het wel bij Essen en Eindhoven.
Henk_Glimlach
Veenboer

Bericht door Henk_Glimlach »

Ben zelf ook op vrijdag geweest. En de hal zag er groots opgezet uit. Het was een echte 1e beurs. Net als het 1e spellenspektakel. Een paar verkoopstandjes en genoeg speelmogelijkheden. Ik heb er zelf met plezier rond gelopen en spelletjes gespeeld. Het enige wat erg jammer was dat het zo rustig was. En dat gun je niemand.
Maar op zich heeft de beurs genoeg potentie hij zou makkelijk veel groter kunnen worden een hotel voor de deur. Wat wil je nog meer. Ik hoop dat deze beurs een 2e kans krijgt om verder te groeien.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
ErwinC
Matroos

Bericht door ErwinC »

Als ik wat tips mocht geven zou ik zeggen:
1) meer reclame maken
2) minder inkom vragen (max. 10 euro)
3) voor de veiligheid misschien beginnen met 1 of 2 dagen i.p.v. 3

ErwinC
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games

Bericht door Duiker »

en de website vernederlandsen, want volgens mij ligt Gent niet in Engeland ofwel, en volgens mij komen er ook niet veel Engelsen op die beurs, hit me if i'm wrong. Bovendien kan een 5e klasser die informatica heeft een beter opgezette website maken dan dat stelletje amateurs.
Het SpSp heeft een mooie duidelijke website inclusief forum, dat ziet er toch een heel stuk professioneler uit.
Ik vind het redelijk hun eigen fout dat de beurs een beetje is geflopt.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Duikertje schreef:en de website vernederlandsen,
En verfransen (ff dezelfde termen gebruiken!) aangezien het om een twee-talig land gaat (jaja ik weet het België heeft officieel 3 talen - Duits er nog bij - maar die mensen zijn in de minderheid en trekken wel naar het spellenmekka - Essen denk ik)
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games

Bericht door Duiker »

Die laatste zin is zeker wel waar ja. Maar ik denk toch dat er meer Nederlandstaligen / Vlaamstaligen op die beurs af komen dan Franstaligen of anderstaligen, en oke, Nederlanders / Belgen (/Fransen!?!) spreken ook wel Engels, maar dat is niet onze 1e taal, maak dan een site in 3 talen, Engels/NL/Frans...