Games International Magazine

Waar en wat valt er te lezen in de spellenmagazines

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

Geen slecht magazine, maar ik vind wel dat de beschrijvingen wat langer hadden gekund. Het is werkelijk zeer summier en je krijgt nauwelijks indruk van wat er bij een gemiddeld potje komt kijken. Maar misschien moet ik niet zeuren: als ze dit 4x per jaar gratis kunnen afleveren, heb je een leuk en fleurig ruggesteuntje voor de hobby :).

(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Even afwijkend van het onderwerp: is de Spielbox al in de brievenbus gevallen? Ik weet niet of ik slechts ongeduldig ben of er daadwerkelijk reden is voor paniek... :shock:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Tsaar schreef:Even afwijkend van het onderwerp: is de Spielbox al in de brievenbus gevallen? Ik weet niet of ik slechts ongeduldig ben of er daadwerkelijk reden is voor paniek... :shock:
Ik heb 'm nog niet binnen.
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Bericht door Peter Hein »

cymric schreef:(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
Nou vooruit, ik zal wel happen. :wink:
Je kunt niet alleen uitrekenen hoeveel blokjes er in zitten, je moet het ook doen als je jezelf niet wilt benadelen.
Als jij een methode slaagt te vinden waarmee je perfect kunt uitrekenen naar welke regio's alle speler hun caballero's zullen sturen mag je El Castillo van mij nodeloos noemen.

Ik heb de Spielbox trouwens ook nog niet binnen. Die van december kreeg ik zelfs met twee maanden vertraging!
cymric
Wu Feng

Bericht door cymric »

Peter Hein schreef:
cymric schreef:(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
Je kunt niet alleen uitrekenen hoeveel blokjes er in zitten, je moet het ook doen als je jezelf niet wilt benadelen.
Als jij een methode slaagt te vinden waarmee je perfect kunt uitrekenen naar welke regio's alle speler hun caballero's zullen sturen mag je El Castillo van mij nodeloos noemen.
Het ging mij meer om het 'geheime' aspect van El Castillo---dat je niet kunt zien wat er inzit---want natuurlijk is de keuze tussen een aangrenzende regio en de toren van belang. Daar ging het mij ook helemaal niet om :).

Afijn, terug naar de discussie over spellenmagazines.
jesse
Sojaboon

Bericht door jesse »

Kijk beter eens naar www.mellonmagazine.be

Daar vind je meer informatie over het nieuwe, gratise en Nederlandstalige spellenmagazine. Wat wil je nog meer?
cymric
Wu Feng

Bericht door cymric »

Eh, Jesse... We hebben het al 10 berichtjes lang over Méllon, hoor :).
jesse
Sojaboon

Bericht door jesse »

:oops:

Bericht maar verder hoor, vinden we hier heel leuk.

Als er iemand nog vragen heeft zal ik ze héél aandachtig lezen, twee keer nadenken en dan pas antwoorden.

Groetjes,
Jesse
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games

Bericht door Duiker »

cymric schreef:

(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
Hoe dan? Totale blokjes speler - blokjes op 'veld' - blokjes voor spelers zn neus in dinges en hof = blokjes in el castillo?
Henk_Glimlach
Veenboer

Bericht door Henk_Glimlach »

Duikertje schreef:
cymric schreef:

Hoe dan? Totale blokjes speler - blokjes op 'veld' - blokjes voor spelers zn neus in dinges en hof = blokjes in el castillo?
Back ontopic net als Cynric zei ;).

Mellonmagazine zag er zeer verzorgd en mooi uit. Laten we hopen dat het wat wordt. En dat ze genoeg adverteerders krijgen om het gratis te houden. Want ik blij toch een Nederlander en gratis is altijd mooi meegenomen.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Ik wil er ook wel voor betalen. Het is namelijk een goed initiatief om een Nederlands blad te starten en ik hoop dat ze hiermee doorgaan...
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Bericht door Peter Hein »

Tsaar schreef:Even afwijkend van het onderwerp: is de Spielbox al in de brievenbus gevallen? Ik weet niet of ik slechts ongeduldig ben of er daadwerkelijk reden is voor paniek... :shock:
Hij lag bij mij gisteren op de mat. Na wat doorbladeren en koppensnellen ben ik erg benieuwd naar Thurn & Taxis.
thesid
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Koek en Spel

Bericht door thesid »

Hij lag bij mij gisteren op de mat.
Dat is goed nieuws!

Zo snel naar huis en hopen dat ik ook dan dit weekend lekker kan lezen... :)

(er staan weinig spellen op het program :cry: )
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

En nog steeds afwijkend van het oorspronkelijke onderwerp:
Mijn derde en laatste deel van het Schnupperabo (Spielbox) is binnen. Nu even nadenken of ik doorga met een jaarabonnement of dat ik mijn informatie van het internet lees. De aanleiding het abonnement te nemen was de St.P-uitbreiding (leuk!) maar helaas gaven de opvolgende edities geen spannende extras. Jammer dat het blad in NL niet los in de verkoop ligt...