(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
Games International Magazine
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Geen slecht magazine, maar ik vind wel dat de beschrijvingen wat langer hadden gekund. Het is werkelijk zeer summier en je krijgt nauwelijks indruk van wat er bij een gemiddeld potje komt kijken. Maar misschien moet ik niet zeuren: als ze dit 4x per jaar gratis kunnen afleveren, heb je een leuk en fleurig ruggesteuntje voor de hobby
.
(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
-
Jerome
- Gouverneur
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Nou vooruit, ik zal wel happen.cymric schreef:(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
Je kunt niet alleen uitrekenen hoeveel blokjes er in zitten, je moet het ook doen als je jezelf niet wilt benadelen.
Als jij een methode slaagt te vinden waarmee je perfect kunt uitrekenen naar welke regio's alle speler hun caballero's zullen sturen mag je El Castillo van mij nodeloos noemen.
Ik heb de Spielbox trouwens ook nog niet binnen. Die van december kreeg ik zelfs met twee maanden vertraging!
-
cymric
- Wu Feng
Het ging mij meer om het 'geheime' aspect van El Castillo---dat je niet kunt zien wat er inzit---want natuurlijk is de keuze tussen een aangrenzende regio en de toren van belang. Daar ging het mij ook helemaal niet omPeter Hein schreef:Je kunt niet alleen uitrekenen hoeveel blokjes er in zitten, je moet het ook doen als je jezelf niet wilt benadelen.cymric schreef:(Heeft trouwens nou niemand door dat El Castillo in El Grande een nodeloze toevoeging is omdat je altijd perfect kunt uitrekenen hoeveel kubusjes er in de toren zitten...?)
Als jij een methode slaagt te vinden waarmee je perfect kunt uitrekenen naar welke regio's alle speler hun caballero's zullen sturen mag je El Castillo van mij nodeloos noemen.
Afijn, terug naar de discussie over spellenmagazines.
-
jesse
- Sojaboon
Kijk beter eens naar www.mellonmagazine.be
Daar vind je meer informatie over het nieuwe, gratise en Nederlandstalige spellenmagazine. Wat wil je nog meer?
Daar vind je meer informatie over het nieuwe, gratise en Nederlandstalige spellenmagazine. Wat wil je nog meer?
-
cymric
- Wu Feng
-
jesse
- Sojaboon
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Hoe dan? Totale blokjes speler - blokjes op 'veld' - blokjes voor spelers zn neus in dinges en hof = blokjes in el castillo?cymric schreef:
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
Back ontopic net als Cynric zeiDuikertje schreef:Hoe dan? Totale blokjes speler - blokjes op 'veld' - blokjes voor spelers zn neus in dinges en hof = blokjes in el castillo?cymric schreef:
Mellonmagazine zag er zeer verzorgd en mooi uit. Laten we hopen dat het wat wordt. En dat ze genoeg adverteerders krijgen om het gratis te houden. Want ik blij toch een Nederlander en gratis is altijd mooi meegenomen.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
-
thesid
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Koek en Spel
-
Jerome
- Gouverneur
En nog steeds afwijkend van het oorspronkelijke onderwerp:
Mijn derde en laatste deel van het Schnupperabo (Spielbox) is binnen. Nu even nadenken of ik doorga met een jaarabonnement of dat ik mijn informatie van het internet lees. De aanleiding het abonnement te nemen was de St.P-uitbreiding (leuk!) maar helaas gaven de opvolgende edities geen spannende extras. Jammer dat het blad in NL niet los in de verkoop ligt...
Mijn derde en laatste deel van het Schnupperabo (Spielbox) is binnen. Nu even nadenken of ik doorga met een jaarabonnement of dat ik mijn informatie van het internet lees. De aanleiding het abonnement te nemen was de St.P-uitbreiding (leuk!) maar helaas gaven de opvolgende edities geen spannende extras. Jammer dat het blad in NL niet los in de verkoop ligt...