Spiel in essen
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: Spiel in essen
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Essen, één dag om toernooi te spelen maar andere dagen om rond te kijken/spelen/kopen! Ben erg benieuwd!
~ Always look on the bright side of life ~

Labels:
-
cab
- Burgemeester
Spiel in Essen, heb er al weer zin in. Denk aan het Jaarbeursgebouw en dan alle hallen vol met spelletjes
Ben al weer begonnen met de voorbereiding, klik hier om te zien wat er al op het lijstje staat!
Tips zijn welkom, evenals links naar handige website's was altijd erg fan van Boardgamenews, echter nu dat onderdeel van BGG is geworden ben ik op zoek naar een goed alternatief.
Ben al weer begonnen met de voorbereiding, klik hier om te zien wat er al op het lijstje staat!
Tips zijn welkom, evenals links naar handige website's was altijd erg fan van Boardgamenews, echter nu dat onderdeel van BGG is geworden ben ik op zoek naar een goed alternatief.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Cliquenabend. Iets anders is er niet.cab schreef:Tips zijn welkom, evenals links naar handige website's was altijd erg fan van Boardgamenews, echter nu dat onderdeel van BGG is geworden ben ik op zoek naar een goed alternatief.
-
cab
- Burgemeester
Begrijp Duits wel maar ben er niet zón fan fan, Engels leest toch iets makkelijker weg. Echter gebruik ik cliquenabend wel maar ik zoek alternatieven.cymric schreef:Cliquenabend. Iets anders is er niet.cab schreef:Tips zijn welkom, evenals links naar handige website's was altijd erg fan van Boardgamenews, echter nu dat onderdeel van BGG is geworden ben ik op zoek naar een goed alternatief.
Voor nieuwsgierigen, hier het Cliquenabend lijstje van Spiel 2010.
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Spiel is niet zo mijn beurs, maar dat komt meer omdat ik zo veel mogelijk alles in het Nederlands wil. Dat houdt meteen de hobby wat in de perken. Ik heb vorig jaar wel met hartelust staan te demoen. Wie weet dit jaar weer 
-
Enrico
- Caballero
Net als voorgaande jaren zal ik voor Spelmagazijn ook weer een overzicht gaan maken met een ruime selectie van de nieuwe spellen die tijdens Spiel het levenslicht zullen zien. Gewoon in het Nederlands, dus dat leest gemakkelijk!
Omdat ik wel van "voorpret" hou, maar het nu nog niet zinvol vind om al met deze pagina te beginnen, zullen jullie nog wel even geduld moeten hebben. Eind juli of begin augustus zal ik hiermee beginnen. Daarna volgen er natuurlijk regelmatig updates.
Omdat ik wel van "voorpret" hou, maar het nu nog niet zinvol vind om al met deze pagina te beginnen, zullen jullie nog wel even geduld moeten hebben. Eind juli of begin augustus zal ik hiermee beginnen. Daarna volgen er natuurlijk regelmatig updates.
-
rober
- Standaard moderator
Ik ga er zeker ook weer bij zijn dit jaar, en hopelijk wederom als demoer.
Dat is me goed bevallen.
Tussendoor is er toch wel wat tijd om over de beurs te lopen.
Met een goede voorbereiding kan ik gericht te werk gaan.
Maar het is toch altijd leuk en raadzaam om je ogen goed de kost te geven bij de andere kramen waar je niet zo nodig naar toe hoeft.
Dat is me goed bevallen.
Tussendoor is er toch wel wat tijd om over de beurs te lopen.
Met een goede voorbereiding kan ik gericht te werk gaan.
Maar het is toch altijd leuk en raadzaam om je ogen goed de kost te geven bij de andere kramen waar je niet zo nodig naar toe hoeft.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik ga dit jaar voor de derde keer naar Essen maar deze keer ook vanwege het EK bordspellen waar we aan mee doen
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Tja, en dan zal de grootste spellenbeurs ter wereld nu net in het Duitse Essen georganiseerd worden...cab schreef:Begrijp Duits wel maar ben er niet zón fan fan, ...
Maar de laatste jaren kan je er ook in het Engels terecht en uiteraard in het Nederlands bij de steeds groter wordende groep Nederlands(talig)e uitgevers.
-
ravinck
- Party Animal
Essen ligt op een uurtje van mij vandaan en Emmerich, waar ik woon, ligt voor velen van jullie en route. Zijn er nog meer mensen die er op donderdag en of vrijdag heen denken te gaan? Het lijkt me gezellig om de auto compleet te vullen en dat we zo ook elk een Euro kunnen besparen op de parkeerkosten.

-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Ik verwacht er dit jaar ook heen te gaan, maar ik ben de enige spellengeek in mijn directe omgeving. Iets als meerijden of wat dan ook lijkt mij ter zijner tijd dan ook best een goed idee. Mijn plannen zijn echter helaas nog niet concreet genoeg.

-
Richard van Vugt
- Garnaal
Nog steeds actuele video-impressie van Essen:
http://www.gamepack.nl/gamepack/spiel%202007.html
En man/vrouw, wat zijn er veel spellen/mensen!
http://www.gamepack.nl/gamepack/spiel%202007.html
En man/vrouw, wat zijn er veel spellen/mensen!
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
cab
- Burgemeester
Welke lijstjes kijken jullie om je voor te bereiden, zelf kijk ik momenteel hier:
BGG Canonical List
Bordspel.com
Cliquenabend.de
Spelmagazijn.com
Spielbox
Hoop nog steeds dat Eric van BGN met een mooie lijst komt, maar als jullie nog tips hebben hoor ik het graag
BGG Canonical List
Bordspel.com
Cliquenabend.de
Spelmagazijn.com
Spielbox
Hoop nog steeds dat Eric van BGN met een mooie lijst komt, maar als jullie nog tips hebben hoor ik het graag