FBJS Bordspeltornooi 11 September 2011 - LOKEREN

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: FBJS Bordspeltornooi 11 September 2011 - LOKEREN

Bericht door Bart »

Dierik schreef:Alles overwegende hebben we al moderatorenteam besloten de poster uit de beginpost te verwijderen. Het kan volgens ons niet de bedoeling zijn om negatieve gevoelens bij anderen naar boven te halen en leidt zo bovendien af van een verder prachtig spelevenement.
Wij menen zo een goede beslissing genomen te hebben, rekening houdend met ieders gevoelens. Daarmee kan deze discussie ook afgesloten worden. Ieders standpunt inzake is ondertussen duidelijk.
Volgende reacties graag enkel over het tornooi zelf.
Afbeelding

Labels:
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Bart schreef:
Dierik schreef:Alles overwegende hebben we al moderatorenteam besloten de poster uit de beginpost te verwijderen. Het kan volgens ons niet de bedoeling zijn om negatieve gevoelens bij anderen naar boven te halen en leidt zo bovendien af van een verder prachtig spelevenement.
Wij menen zo een goede beslissing genomen te hebben, rekening houdend met ieders gevoelens. Daarmee kan deze discussie ook afgesloten worden. Ieders standpunt inzake is ondertussen duidelijk.
Volgende reacties graag enkel over het tornooi zelf.
Blokkeer anders alleen die poster zodat iedereen zich gewoon weer kan richten waar het echt om gaat namelijk een spelevenement.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

spellenclubapeldoorn schreef:Blokkeer anders alleen die poster zodat iedereen zich gewoon weer kan richten waar het echt om gaat namelijk een spelevenement.
Dat hebben we ook gedaan :wink:
Winning Movez
Sojaboon
Persoonlijke Ondertitel: Stavros

Bericht door Winning Movez »

De inschrijvingen lopen vlot. Je kan er nog bij via deze link

De spellen die gespeeld worden kunt u hier bekijken:
http://boardgamegeek.com/g​eeklist/7043 ... 1-l​okeren

Weet ook dat je je 2e hands spellen kunt meebrengen, wij verkopen die aan een tafeltje voor u. Je geeft enkel het bedrag op dat je ervoor wenst. Terwijl jij aan het spelen bent op het tornooi houd een medewerker van ons zich bezig met de verkoop.

We beloven iedere deelnemer een prijs, en we hebben onze uiterste best gedaan een zeer mooie prijzentafel te vergaren. Je inschrijvingsgeld meer dan waard.

Dit alles gaat door in Lokeren.
Wanneer het evenement doorgaat weet ondertussen wel iedereen denk ik :D
SIR Louis
Veenboer

Bericht door SIR Louis »

Enkele vraagjes; Worden de spellen nog ter plaatse uitgelegd of is het de bedoeling dat het spel al kent? De prijzentafel? Wordt deze geloot of is deze afhankelijk van hoe goed je hebt gepresteerd op het tornooi? En tegen wanneer zou je ten laatste moeten ingeschreven zijn?

Alvast bedankt
Winning Movez
Sojaboon

SIR Louis schreef:Enkele vraagjes; Worden de spellen nog ter plaatse uitgelegd of is het de bedoeling dat het spel al kent? De prijzentafel? Wordt deze geloot of is deze afhankelijk van hoe goed je hebt gepresteerd op het tornooi? En tegen wanneer zou je ten laatste moeten ingeschreven zijn?

Alvast bedankt
Beste,
Alle spellen worden uitgelegd, mogelijks is dat door iemand aan je speltafel.

De prijzentafel wordt geloot, dus winnen of niet winnen heeft hier geen invloed op. De eerste 3 van de dag mogen wel voor de loting hun prijs komen halen, en winnen heeft ook invloed op je score voor het Belgische kampioenschap. Maar als je daar niet voor speelt (zoals de meesten) is het vooral een avondje nieuwe spellen en spelers leren kennen, en op het einde van de dag met een spel naar huis gaan.

Schrijf je in zodra je zeker bent dat je gaat gaan, dan heb je meer kans je voorkeurspel te mogen spelen, maar inschrijven kan tot uiterst 8 September.
De inschrijflink nog eens: http://bit.ly/okBXjz
Winning Movez
Sojaboon

Flyer Tornooi (zonder obscene figuren)
Winning Movez
Sojaboon

Halfweg de periode van inschrijving...
En de eerste 40 inschrijvingen zijn binnen...

Schrijf je ook in via http://bit.ly/okBXjz
Drekster2001
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: El Duderino

Bericht door Drekster2001 »

Je post hier zal vast bijgedragen hebben aan het aantal inschrijvingen :lol:
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Winning Movez
Sojaboon

Drekster2001 schreef:Je post hier zal vast bijgedragen hebben aan het aantal inschrijvingen :lol:
Dat zou wel eens kunnen. Ondertussen staat de teller voorbij de 70.
Winning Movez
Sojaboon

Ondertussen staat de teller op 100, het gaat snel.

Inschrijven kan nog tot 120 personen, dus wees snel als je er nog bij wilt
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Proficiat met het mooie aantal inschrijvingen. Als ik mij niet vergis wordt de 100 niet vaak bereikt op bfvs-tornooien. Ik durf ook hopen dat veel inschrijvingen mij meer kans geeft op mijn eerste keuzes. Tot dan.
Winning Movez
Sojaboon

stefaan schreef:Proficiat met het mooie aantal inschrijvingen. Als ik mij niet vergis wordt de 100 niet vaak bereikt op bfvs-tornooien. Ik durf ook hopen dat veel inschrijvingen mij meer kans geeft op mijn eerste keuzes. Tot dan.
Ja, normaal moet dat inderdaad meer kansen geven op eerste keuzes.
In Zedelgem is er elk jaar een groot FBJS tornooi, de andere tornooien halen nooit veel volk.
We zijn het tweede grootste tornooi van het land, en dat voor onze eerste keer dat we het organiseren.

De inschrijvingen lopen nog tot morgenvroeg, dus als je nog wenst in te schrijven kan het nog.
http://bit.ly/okBXjz

http://www.facebook.com/event.php?eid=185382674858706
Pedro777
Condottiërre

Bericht door Pedro777 »

Dju, echt spijtig dat ik er niet bij kan zijn.
Afbeelding
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Toffe dag gehad in Lokeren. Proficiat voor de gezellige organisatie. :clap:
Ik zal even een kort verslagje geven van mijn dag:
- Ik begon de dag met het voor mij nog onbekende Asara (dat trouwens met 6 tafels een veelgespeeld spel was). Een aangenaam spel dat de veelgezochte middenweg tussen toegankelijk en uitdagend bewandelt. Een gelijkstand voor de hoogste toren zorgde ervoor dat ik met een 2e plaats genoegen moest nemen.

- Na een smakende lunch aan demokratische prijzen volgde de lange ronde. Daarin wou ik eens weten of mijn ervaring met mijn favoriet Troyes (dit was de 6e speelbeurt) me al sterker gemaakt heeft. Ook dit was met 5 tafels een topper. Aan onze tafel maakten 2 dames voor het eerst kennis met dit spel, mijn 3e tegenstander had wat meer ervaring. Ik slaagde erin om te winnen.

- Tot slot schoof ik in de korte ronde met 4 anderen aan voor Koopmanshuis. Vorige week leerden we deze kennen en opnieuw bleek dat ieder geldstuk en ieder punt telt. In de eindstand haalde ik het met 19 punten, de tweede en de derde haalden respectievelijk 18 en 17 punten. Ik had onthouden uit de eerste speelbeurt dat de handelaars belangrijk zijn en dat bleek te helpen.

Een verdienstelijke 7e plaats leverde me het spel Asteroyds op. Ik ben benieuwd. De 2e-handsverkoop bezorgde me nog 5€ voor het elders besproken Red November. Ik kan het iedereen aanraden om eens een tornooi in de buurt mee te pikken, ook al schrikt het competitiegegeven misschien velen af.