Flash Point: Fire Rescue
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Hijacker
- Genius
Re: Flash Point: Fire Rescue
Ja waarschijnlijk heeft Peter dat ook wel tegen mij gezegd, maar door de drukke dagen ben ik dat vergeten... zal nog wel even wachten 
Labels:
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Heb 'm intussen effe 2x solo gespeeld om 'n beetje te oefenen. Zit leuk en spannend in elkaar. Vind 'm nu al leuker dan Pandemie. En dat met alleen de 'familie'regels....
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Klopt. De NL regels worden nog online geplaatst. Hij had maar 40 of 70 copies bij zich. Er is ook iets mis met de dobbbelsteen. Iedereen zou een nieuwe moeten kopen, of het blaadje wat bij het spel zat gebruiken.Hijacker schreef:Ja waarschijnlijk heeft Peter dat ook wel tegen mij gezegd, maar door de drukke dagen ben ik dat vergeten... zal nog wel even wachten
Overigens mogen we blij zijn dat de spellen binnen zijn. Ik ben donderdagmorgen voor de beurs langs geweest en toen stonden ze nog bij de douane in Frankfurt. Ergens donderdag laat in de middag zijn ze toch uiteindelijk binnen gekomen meen ik.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Volgens mij is die D8 zoals je deze normaal ook kunt kopen. Met 1, 3, 5, 7 aan de ene kant en dan 2, 4, 6, 8 aan de andere kant. Wat Travis wil is 1, 2, 3, 4 aan de ene kant en 5, 6, 7, 8 aan de andere kant. Ik betwijfel dus of je deze zo kunt kopen.P.T. schreef:Klopt. De NL regels worden nog online geplaatst. Hij had maar 40 of 70 copies bij zich. Er is ook iets mis met de dobbbelsteen. Iedereen zou een nieuwe moeten kopen, of het blaadje wat bij het spel zat gebruiken.Hijacker schreef:Ja waarschijnlijk heeft Peter dat ook wel tegen mij gezegd, maar door de drukke dagen ben ik dat vergeten... zal nog wel even wachten
Overigens mogen we blij zijn dat de spellen binnen zijn. Ik ben donderdagmorgen voor de beurs langs geweest en toen stonden ze nog bij de douane in Frankfurt. Ergens donderdag laat in de middag zijn ze toch uiteindelijk binnen gekomen meen ik.
Ik heb wel spelregels ontvangen in het Nederlands en zou ze morgen in kunnen scannen op het werk en een PDF van maken en hier posten. Iemand belang?
-
Hijacker
- Genius
-
Mistharfare
- Website beheerder
We hebben een kleuren scanner als ik het goed heb. Dan krijg je het in kleur en anders wordt het zwart/wit.Hijacker schreef:ja graag!
-
stofke
- Regenmaker
ikke ook, NL regels vergeten vragen
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Heb hem nog niet gespeeld, maar het feit dat de setting in dit spel 'tastbaarder' is dan Pandemie spreekt mij enorm aan.MikeBzonderpuntje schreef:Heb 'm intussen effe 2x solo gespeeld om 'n beetje te oefenen. Zit leuk en spannend in elkaar. Vind 'm nu al leuker dan Pandemie. En dat met alleen de 'familie'regels....

-
Piet
- Beheerder
Voor mij ook graag een pdf'je van de spelregels. Op zaterdag waren ze idd al niet meer beschikbaar.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Net terug van mijn zeiltocht en nu dus snel proberen het spel bij Misth op te halen.
@Misth: heb je 1 exemplaar van de NL-regels of had je er meerdere mee kunnen nemen? In het eerste geval heb ik uiteraard ook interesse in pdf.
EDIT: Het antwoord stond al in je PM
@Misth: heb je 1 exemplaar van de NL-regels of had je er meerdere mee kunnen nemen? In het eerste geval heb ik uiteraard ook interesse in pdf.
EDIT: Het antwoord stond al in je PM

-
Phreakyhamster
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Phreak
Zijn er meer mensen 'teleurgesteld' in het scenario 'boekje'?? Ik had een echt boekje verwacht, maar het is gewoon een pagina in de expansion regels ...
-
Seabie
- El Capitan
Ja, daar ben ik ook teleurgesteld in. Aan de andere kant heb ik zoveel moois mee naar huis genomen (inclusief Flash Point zelf dus) dat het blije positieve gevoel nogal overweegt.

-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Los van het feit dat het geen boekje is, is het wel een leuke toevoeging? Of is het een beetje ver gezocht?Phreakyhamster schreef:Zijn er meer mensen 'teleurgesteld' in het scenario 'boekje'?? Ik had een echt boekje verwacht, maar het is gewoon een pagina in de expansion regels ...

-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Ik heb alleen een keer in de doos gespiekt. Moet de rest nog open maken. Was gisteren pas om 23:00 thuis en ben toen maar meteen gaan slapen 
Ook ik ben geïnteresseerd in de regels
Ook ik ben geïnteresseerd in de regels
-
Seabie
- El Capitan
Het zijn slechts een paar additionele regeltjes die je eventueel zou kunnen gebruiken, mocht je dat willen. Meer niet.