Flash Point: Fire Rescue

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Hijacker
Genius

Re: Flash Point: Fire Rescue

Bericht door Hijacker »

Ja waarschijnlijk heeft Peter dat ook wel tegen mij gezegd, maar door de drukke dagen ben ik dat vergeten... zal nog wel even wachten :)
Afbeelding

Labels:
MikeBzonderpuntje
Caballero
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door MikeBzonderpuntje »

Heb 'm intussen effe 2x solo gespeeld om 'n beetje te oefenen. Zit leuk en spannend in elkaar. Vind 'm nu al leuker dan Pandemie. En dat met alleen de 'familie'regels....
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Hijacker schreef:Ja waarschijnlijk heeft Peter dat ook wel tegen mij gezegd, maar door de drukke dagen ben ik dat vergeten... zal nog wel even wachten :)
Klopt. De NL regels worden nog online geplaatst. Hij had maar 40 of 70 copies bij zich. Er is ook iets mis met de dobbbelsteen. Iedereen zou een nieuwe moeten kopen, of het blaadje wat bij het spel zat gebruiken.

Overigens mogen we blij zijn dat de spellen binnen zijn. Ik ben donderdagmorgen voor de beurs langs geweest en toen stonden ze nog bij de douane in Frankfurt. Ergens donderdag laat in de middag zijn ze toch uiteindelijk binnen gekomen meen ik.
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

P.T. schreef:
Hijacker schreef:Ja waarschijnlijk heeft Peter dat ook wel tegen mij gezegd, maar door de drukke dagen ben ik dat vergeten... zal nog wel even wachten :)
Klopt. De NL regels worden nog online geplaatst. Hij had maar 40 of 70 copies bij zich. Er is ook iets mis met de dobbbelsteen. Iedereen zou een nieuwe moeten kopen, of het blaadje wat bij het spel zat gebruiken.

Overigens mogen we blij zijn dat de spellen binnen zijn. Ik ben donderdagmorgen voor de beurs langs geweest en toen stonden ze nog bij de douane in Frankfurt. Ergens donderdag laat in de middag zijn ze toch uiteindelijk binnen gekomen meen ik.
Volgens mij is die D8 zoals je deze normaal ook kunt kopen. Met 1, 3, 5, 7 aan de ene kant en dan 2, 4, 6, 8 aan de andere kant. Wat Travis wil is 1, 2, 3, 4 aan de ene kant en 5, 6, 7, 8 aan de andere kant. Ik betwijfel dus of je deze zo kunt kopen.

Ik heb wel spelregels ontvangen in het Nederlands en zou ze morgen in kunnen scannen op het werk en een PDF van maken en hier posten. Iemand belang?
Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

ja graag!
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Hijacker schreef:ja graag!
We hebben een kleuren scanner als ik het goed heb. Dan krijg je het in kleur en anders wordt het zwart/wit.
stofke
Regenmaker

Bericht door stofke »

ikke ook, NL regels vergeten vragen
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com

Bericht door Seabie »

MikeBzonderpuntje schreef:Heb 'm intussen effe 2x solo gespeeld om 'n beetje te oefenen. Zit leuk en spannend in elkaar. Vind 'm nu al leuker dan Pandemie. En dat met alleen de 'familie'regels....
Heb hem nog niet gespeeld, maar het feit dat de setting in dit spel 'tastbaarder' is dan Pandemie spreekt mij enorm aan.
Afbeelding
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Voor mij ook graag een pdf'je van de spelregels. Op zaterdag waren ze idd al niet meer beschikbaar.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Net terug van mijn zeiltocht en nu dus snel proberen het spel bij Misth op te halen.

@Misth: heb je 1 exemplaar van de NL-regels of had je er meerdere mee kunnen nemen? In het eerste geval heb ik uiteraard ook interesse in pdf.

EDIT: Het antwoord stond al in je PM ;-)
Afbeelding
Phreakyhamster
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Phreak

Bericht door Phreakyhamster »

Zijn er meer mensen 'teleurgesteld' in het scenario 'boekje'?? Ik had een echt boekje verwacht, maar het is gewoon een pagina in de expansion regels ...
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

Ja, daar ben ik ook teleurgesteld in. Aan de andere kant heb ik zoveel moois mee naar huis genomen (inclusief Flash Point zelf dus) dat het blije positieve gevoel nogal overweegt.
Afbeelding
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Phreakyhamster schreef:Zijn er meer mensen 'teleurgesteld' in het scenario 'boekje'?? Ik had een echt boekje verwacht, maar het is gewoon een pagina in de expansion regels ...
Los van het feit dat het geen boekje is, is het wel een leuke toevoeging? Of is het een beetje ver gezocht?
Afbeelding
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Ik heb alleen een keer in de doos gespiekt. Moet de rest nog open maken. Was gisteren pas om 23:00 thuis en ben toen maar meteen gaan slapen :P

Ook ik ben geïnteresseerd in de regels :)
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

Het zijn slechts een paar additionele regeltjes die je eventueel zou kunnen gebruiken, mocht je dat willen. Meer niet.
Afbeelding