Waar zit je op te wachten? (SpellenSpektakel 2005)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Musti
- Regenmaker
Foute vrienden, vette feesten. De meeste andere zaken heb ik al gekocht op Essen.
En na Spiel is het budget wel al flink geslonken. Het SpSp zal voornamelijk dienen om spellen te testen (en ze hopelijk niet goed genoeg te vinden om te kopen)
En na Spiel is het budget wel al flink geslonken. Het SpSp zal voornamelijk dienen om spellen te testen (en ze hopelijk niet goed genoeg te vinden om te kopen)
We worden niet te oud om te spelen. We worden wel oud omdat we niet spelen.
-
kolonist
- Wereldkampioen Kolonisten 2011
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Dat zou echt zonde zijn: ? 300,- is veel geld, maar als dan alles tot in de puntjes wordt uitgewerkt, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Het zou dus zonde zijn als het i.p.v. in die mooie kist in een doos wordt verkocht!kolonist schreef:Kolonisten van Catan 3D.
Alleen moet ik dan wel ook in het NL in de houten schatkist worden uitgegeven. En na de afbeeldingen op 999games.nl ben ik een beetje ban dat ie voor 300 euro gewoon in een kartonnen doos wordt verkocht.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
Zover als ik weet is het gewoon in een houten kist. Heb het ook nog even na gevraagd aan een vriend met een winkel en die zegt ook dat het in een houten doos kist komt.kolonist schreef:Kolonisten van Catan 3D.
Alleen moet ik dan wel ook in het NL in de houten schatkist worden uitgegeven. En na de afbeeldingen op 999games.nl ben ik een beetje ban dat ie voor 300 euro gewoon in een kartonnen doos wordt verkocht.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
Wim
- Jakkiebak!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Gelukkig maar! ? 300,- Blijft natuurlijk veel geld en dat krijg ik naar mijn vrouw toe nooit verantwoord, maar andere mensen krijgen er nu in ieder geval een houten kist bij. Dat scheelt: karton kan slecht tegen al dat kwijl van jaloerse spelliefhebbers!Wim schreef:De houten doos is ook verpakt (zou natuurlijk zonde zijn als dat hout beschadigt), vandaar misschien de verwarring?
Het ziet er erg mooi uit moet ik zeggen
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
kolonist
-
Boes
- Garnaal
Kunnen we dit deze week verwachten????Nekrataal schreef:Volgende week komen waarschijnlijk de NL spelregels van CAYLUS via White Goblin Games beschikbaar (PDF file).
Voor geïnterresseerden: info@whitegoblingames.nl
En anders op het spellenspektakel zitten de regels natuurlijk bij het spel in.
-
Nekrataal
- Uitgever
White Goblin Games heeft het spel inmiddels op voorraad (in de box zitten de full colour NL spelregels).
We nemen ongeveer 100 Caylus mee naar het Spellenspektakel.
Inmiddels hebben een aantal mensen gebruik gemaakt van de reservering van het spel, die gaan dan van de 100 beschikbare af.
Verder nemen we natuurlijk een voorraad Bonobo Beach, Die Dolmengötter en Socks in the City mee.
Deze 4 spellen worden op het Spektakel gepresenteerd, gedemonstreerd en men kan deze 4 spelen kopen totdat de voorraad op is.
Daarna is het mogelijk te bestellen via www.whitegoblingames.nl of in de spellenspeciaalzaken.
We nemen ongeveer 100 Caylus mee naar het Spellenspektakel.
Inmiddels hebben een aantal mensen gebruik gemaakt van de reservering van het spel, die gaan dan van de 100 beschikbare af.
Verder nemen we natuurlijk een voorraad Bonobo Beach, Die Dolmengötter en Socks in the City mee.
Deze 4 spellen worden op het Spektakel gepresenteerd, gedemonstreerd en men kan deze 4 spelen kopen totdat de voorraad op is.
Daarna is het mogelijk te bestellen via www.whitegoblingames.nl of in de spellenspeciaalzaken.
-
shadowman76
- Jakkiebak!
-
de koperen pion
- Meeple
catan 3d
Voor de echte liefhebbers van Catan die 300 euro net iets te veel vinden is er natuurlijk altijd nog de optie van een duitse versie...
De echte catanners kennen toch alle kaartjes uit hun hoofd.
En laat ik er nou een paar op voorraad hebben vanaf woensdag......
De koperen Pion ( stand M13)
De echte catanners kennen toch alle kaartjes uit hun hoofd.
En laat ik er nou een paar op voorraad hebben vanaf woensdag......
De koperen Pion ( stand M13)
-
kolonist
-
de koperen pion
- Meeple
catan 3d
Hoi,
Ik wacht nog op de exacte verzendkosten maar reken er maar op dat er minimaal een leuk spel tussen zit ( een euro of 25-30)
Ik krijg er maar een paar dus als je echt interesse hebt raad ik je aan om vrijdag te komen kijken bij de stand. Ik breng ze in ieder geval mee.
Groetjes De Pion.
Ik wacht nog op de exacte verzendkosten maar reken er maar op dat er minimaal een leuk spel tussen zit ( een euro of 25-30)
Ik krijg er maar een paar dus als je echt interesse hebt raad ik je aan om vrijdag te komen kijken bij de stand. Ik breng ze in ieder geval mee.
Groetjes De Pion.
-
Vlavia
- Meeple
-
warpozio
- Grote Dienaar