Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
spellenclubapeldoorn schreef:Gehele flash website zou ik zelf niet doen gezien de content die je er op wil hebben. Ik heb kort even gekeken maar dat moet toch anders kunnen. Mocht je hulp nodig hebben gimmie a call en stuur ff een pb
Daarbij sluit je met Flash alweer een hoop mensen uit met bijvoorbeeld tablets.
Veel wat je vroeger met Flash kon, kan met nieuwere browsers ook met HTML 5.
spellenclubapeldoorn schreef:Gehele flash website zou ik zelf niet doen gezien de content die je er op wil hebben. Ik heb kort even gekeken maar dat moet toch anders kunnen. Mocht je hulp nodig hebben gimmie a call en stuur ff een pb
Daarbij sluit je met Flash alweer een hoop mensen uit met bijvoorbeeld tablets.
Veel wat je vroeger met Flash kon, kan met nieuwere browsers ook met HTML 5.
Idd.. mijn plan was idd om de volgende website geen Flash-site meer te maken.. Maar we hadden er toen op school juist een basis over geleerd en wou het daarom eens proberen.. Heb er al spijt van gehad ondertussen, maar vind voorlopig de tijd niet om helemaal opnieuw te beginnen..
Elsje07 schreef:
Idd.. mijn plan was idd om de volgende website geen Flash-site meer te maken.. Maar we hadden er toen op school juist een basis over geleerd en wou het daarom eens proberen.. Heb er al spijt van gehad ondertussen, maar vind voorlopig de tijd niet om helemaal opnieuw te beginnen..
Zal iets voor in de grote vakantie worden denk ik
Mocht je over nieuw beginnen ik zou zeggen kijk dan ook even naar jQuery om wat mooie dynamische effecten er in te gooien zoals een fotogallery of dat soort dingen...
spellenclubapeldoorn schreef:
Mocht je over nieuw beginnen ik zou zeggen kijk dan ook even naar jQuery om wat mooie dynamische effecten er in te gooien zoals een fotogallery of dat soort dingen...
Elsje07 schreef:Als hobby proberen wij soms eens iets creatief te doen. Zo heeft mijn vriendin vorig jaar voor het eerst haar eigen flash-website gemaakt. Je moet wel wat geduld hebben om de foto's te zien te krijgen, en echt up-to-date is de informatie/portfolio niet meer! Ze wil binnenkort een nieuwe website gaan maken, maar dit was toch al een begin...
En deze heeft ze gisteren voor mij gemaakt als nieuwe avatar:
En dit is nog zoiets wat we wel eens doen buiten spelletjes spelen:
Ik zorg voor het papiertjes-geknutsel-werk en mijn vriendin voor de foto's/afwerking..
En van mijn knutselwerkjes volgen misschien later nog wel foto's
Elsje07 schreef:
En dit is nog zoiets wat we wel eens doen buiten spelletjes spelen:
Ik zorg voor het papiertjes-geknutsel-werk en mijn vriendin voor de foto's/afwerking..
En van mijn knutselwerkjes volgen misschien later nog wel foto's
Ik had hier blijkbaar nog niet gereageerd en heb bovenstaande hint begrepen
Ik werk aan het secretariaat van 3 chiropractors.
Naast de hobby van bordspellen (ook secretaris, mede-webbeheerder en bordspeladviescommissie [beslissen welke spellen we aankopen] van Roll The Dice) heb ik nog 3 kinderen die ook behoorlijk wat tijd vragen, en krijgen natuurlijk.
Met de kinderen gaan we graag naar dierentuinen en pretparken. Sinds gisteren hebben we ook een vakantiehuisje in Cadzand in de familie, dus zullen we daar ook regelmatig te vinden zijn, vermoed ik.
Bestaat er een leven naast bordspellen? Ja, zeker en vast! Waarmee ik me vooral bezighoud?
* pretparken bezoeken in binnen- en buitenland (tamelijk fanatiek eigenlijk)
* tekstjes schrijven voor allerhande doeleinden (laatste jaren vooral clubblad GP)
* music was my first love (hoewel deze hobby al jaren op een laag pitje staat, mijn draaitafels en bergen vinyl staan stof te vergaren)
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find [url=http://www.fozz.be]yourself[/url].
Ik ben docent in het speciaal onderwijs (langdurig zieke kinderen) en naast spellen spelen kijk ik graag naar sport (zowel op tv als in stadions, op circuits enz.)naar quizprogramma's, naar films en naar onzin op de tv.
Tennis gaat voorlopig even niet nadat ik een blessure heb opgelopen aan mijn knie, nu wil ik mountainbiken gaan proberen.
Verder zijn we in afwachting van een hond, als het goed is komt die nog dit kalenderjaar!