Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
De meeste opties zijn al genoemd.
Regenwormen zie ik ook al staan, zelf hebben wij Sushibar.
De tegels op het kleuren-kopieer-apparaat en uitknippen, scheelt een hoop gewicht mee te nemen.
Fjord en Blokus Duo nemen we ook weleens mee, maar alleen als er genoeg plek is in de auto.
Voor een koffer/vliegreis vind ik het al snel teveel gewicht/volume, en ben ik erg kritisch.
Go! Zie bijvoorbeeld deze zeer inventieve oplossing:
Je kunt de Eldritchstenen vervangen door lichtere plastic schijfjes. Doe je in plaats van Sex On The Beach gewoon Go On The Beach... Hive mag natuurlijk niet ontbreken, en als je het geld ervoor over hebt heeft Nestorgames een hele reeks leuke spelletjes die licht en makkelijk mee te nemen zijn.
Vertaling van een Engelse merknaam waaronder die glazen stenen worden verkocht: Eldritch gems. Natuurlijk stervensduur, want bij een tuincentrum koop je een kilo voor dezelfde prijs... Maar ik vind de naam altijd wel chic, vandaar.
Ik zou binnen minder dan een maand ook met vakantie zijn gegaan, maar dat is dus afgeblazen. En zo kom ik wellicht dus ook niet toe aan nieuwe spellen leren en spelen, wat de laatste jaren een gewoonte was geworden.