Ik ben het er helemaal mee eens dat de schuldige gestraft moet worden maar laten we wel even de feiten die er zijn (onze posts) spreken.
Volgens mij was het Ditterio die als eerst begon met een twijfelachtige vraag om te herstemmen.
ditterio schreef:Humske en Misth allebei 3 stemmen voor burgemeester. Iemand een idee wat er bij een gelijkspel gebeurt? Herstemmen?

Waarop Wyckyd inderdaad het voortouw nam voor een nieuwe stemronde. Maar hij opperde ook een pleidooi van beiden alvorens de 2e stemming te beginnen.
Wyckyd schreef:Denk dat Humske en Misth allebei even moeten toelichten waarom zij een goeie burgemeester zouden zijn. En dat we daarna allemaal opnieuw moeten stemmen, maar alleen kunnen kiezen tussen Humske en Misth.
Daarna was Jonathan diegene die de stemming opende door opeens te switchen van Humske naar mij. Deze move snapte ik niet helemaal en kon ik toen al niet plaatsen.
Jonathan schreef:Als het gelijk stand is dan moet er toch sowieso iedereen op nieuw stemmen, maar dan op 1 van die 2.
Ik denk dat ik dan maar voor Mitsh ga kiezen. Ik denk dat hij ons het beste op 1 pad kan krijgen. Ik twijfelde toch al van in het begin voor op hem te stemmen.
Daarna binnen afzienbare tijd was het juist Ditterio die opeens zijn stem wijzigde.
ditterio schreef:Wij hebben in Aalst een vrouwlijke burgemeester en ik ben er vrij tevreden van, dus zal ik nu ook eens voor de vrouw gaan. Dus mijn nieuwe stem gaat naar
Humske (of Els voor de vrienden

)
Terwijl hij daarvoor nog zei dat hij ging wachten op de spelleidster vanwege de gelijke stand.
ditterio schreef:
Aah oké

bedankt
Ik ga wel nog even wachten op onze spelleidster

Ik heb het idee dat we er met z'n allen door Ditterio en Jonathan in worden geluisd. Het bovenstaande is allemaal geciteerd en wijst gewoon op verkeerd groepsdenken.
Ik wil graag diegene die verantwoordelijk is voor dit alles op de brandstapel maar niet om de verkeerde redenen. Uiteindelijk zal ik instemmen met de gros van de groep als we nu ook daarvoor de juiste beargumentatie gebruiken en ophouden met zwarte pieten.