Tourpoule brainstorm!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cab
- Burgemeester
Re: Tourpoule brainstorm!
@ Rober & Flash, prima. Leuk dat mensen willen mee doen, zoals het er nu naar uit ziet gaan de meeste stemmen naar de twee poules die het minst ingewikkeld zijn en je voor aanvang kan invullen.
-
olavf
- El Capitan
Ik doe ook graag mee. Op voorwaarde dat ik één keer iets invul. Het moet geen werk worden! En dan natuurlijk iedere dag kijken of ik nog bovenaan sta
.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik doe op het werk altijd mee met www.wielerprono.be
-
rober
- Standaard moderator
Hmm, ik dacht even iets heel anders te lezen.Misth schreef:www.wielerprono.be
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Mistharfare
- Website beheerder
Hahahaha, prono komt van pronostiekrober schreef:Hmm, ik dacht even iets heel anders te lezen.Misth schreef:www.wielerprono.be
-
rober
- Standaard moderator
ja dat had ik ook wel door, een paar seconden later.Misth schreef:Hahahaha, prono komt van pronostiekrober schreef:Hmm, ik dacht even iets heel anders te lezen.Misth schreef:www.wielerprono.be
Ik had even het beeld voor me van die clip van Queen: Bicyclerace.....(om het wat onschuldig te houden)
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Flash
- Wu Feng
Leuk nummer, leuke clip!rober schreef:Ik had even het beeld voor me van die clip van Queen: Bicyclerace.....(om het wat onschuldig te houden)
-
thesid
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Koek en Spel
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Welke pool het wordt, maakt niet uit, maar ik doe graag mee.
Op het werk doe ik mee met de Telegraafpoule, maar ik zie hier al dat dat ´m niet gaat worden. Da´s ook wel leuk, want dan leer ik weer eens wat nieuws kennen.
Op het werk doe ik mee met de Telegraafpoule, maar ik zie hier al dat dat ´m niet gaat worden. Da´s ook wel leuk, want dan leer ik weer eens wat nieuws kennen.
-
Oscar
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: Alles op Oscar
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Daar doe ik graag aan mee.
De poule van DvhN doe ik al een aantal jaar aan mee. De poule van Wijnreder sinds een paar jaar ook.
De poule van DvhN doe ik al een aantal jaar aan mee. De poule van Wijnreder sinds een paar jaar ook.
-
cab
- Burgemeester
'Andy Schleck niet in Tour de France'
'Andy Schleck niet in Tour de France' heeft waarschijnlijk een ruggewervel gebroken!
Het wordt één van de eerste twee opties. Ga even kijken welke administratief en kwa invullen makkelijk gaat. Later deze week een definitieve keuze.
Het wordt één van de eerste twee opties. Ga even kijken welke administratief en kwa invullen makkelijk gaat. Later deze week een definitieve keuze.
-
cab
- Burgemeester
Inmiddels is de lobby voor een prijzenpot ook begonnen en is er te melden dat er straks drie spellen te winnen zijn, met dank aan bordspelmania (ons eigen geliefde forum) en Piet. Daarnaast is er al ongeveer 60 geekgold te verdelen. Donaties voor extra GG zijn welkom, klik hier!
Als er een keuze gemaakt is voor een poule en het prijzentotaal bekend is zal ik dat weer melden!
Als er een keuze gemaakt is voor een poule en het prijzentotaal bekend is zal ik dat weer melden!
-
Dierik
- Erelid
En weer 10 GG erbij gestort!
-
cab
- Burgemeester
Heel mooi, en ik verzuim te melden dat Dierik zelf ook een spel beschikbaar stelt!!!
-
Flash
- Wu Feng
Ik heb mijn volledige kapitaal (in GG) overgemaakt. Helaas was dit niet zoveel. Maar mocht ik nog wat GG winnen bij de voetbalpoule, dan stort ik direct bij 
-
Willy the Kid
- Burgemeester