Caylus 'Limited Edition'
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Caylus 'Limited Edition'
We hadden de Master Editions van QWG. Nu komt Ystari zelf met een nieuwe editie van hun topper Caylus, die is voorzien van het artwork van, jawel, Mike Doyle. Mike had al een paar prachtige schetsen gemaakt van hoe hij vond dat de doos eruit moest zien, en blijkbaar is Ystari overstag gegaan. Je kunt hier meer foto's en tekeningen zien. De release is gepland voor Spiel 2007.
Labels:
-
cab
- Burgemeester
-
Jerome
- Gouverneur
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
-
Fozz
- Jakkiebak!
Ik loop ook niet helemaal warm voor deze stijl, meer zelfs; ik denk dat ik zo'n spellendoos zelfs zou terugzetten als ik ze in handen zou krijgen zonder de achterzijde te lezen. Ach ja, smaken verschillen zeker?
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find [url=http://www.fozz.be]yourself[/url].
-
Boes
- Garnaal
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Ik moet eerlijk zeggen dat nu er voorbeelden en vergelijkingsmateriaal met het oude spel op z'n site staat, ik er ook niet echt warm van wordt. Het is te druk, en de belangrijke zaken vallen weg in de veel te bonte illustraties. Het origineel was misschien saai en olie-pastellerig, het had wel een goed en duidelijk contrast met de achtergrond zodat je snel kon zien waar welke tegels lagen. Het is nu één blok oker/blauw waardoor al z'n ideeën over vlot kunnen scannen en dergelijke verloren gaan.
Doyle's blogtitel is wat dat betreft goed gekozen: het is inderdaad art play, en niet play with a little art. Hij heeft nog veel te leren over de nogal intuatieve en ongrijpbare gebruiksregels; dan kunnen we pas echt mooie dingen verwachten.
Doyle's blogtitel is wat dat betreft goed gekozen: het is inderdaad art play, en niet play with a little art. Hij heeft nog veel te leren over de nogal intuatieve en ongrijpbare gebruiksregels; dan kunnen we pas echt mooie dingen verwachten.