Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Nu blijkt dat de evenementen in het zelfde weekend vallen. Wat ik erg jammer vindt een aantal uitgevers zal waarschijnlijk niet op beide beurzen tegelijk aanwezig zijn. Wat doet bijvoorbeeld QWG, een graag geziene stand bij mij. Hodin (uitgever van DOW) kiest die voor belgi of komen die naar het spsp. Etc.
Mijn voorkeur gaat uit naar spel aangezien die al jaren deze datum hebben en in het verleden in mijn ogen bleek dat daar meer speelmogenlijkheden waren als op het spsp. Toch ga ik proberen beide met een bezoek te vereren
Dit jaar zonder enige twijfel "Spel". Het is de beurs van mijn plaatselijke spellenboer en vanaf dit jaar is het Spellenspektakel voor mij iets te ver (ik maak dan liever de verplaatsing naar Essen). Afgelopen jaren waren het steeds beide beurzen die ik bezocht omdat ze nooit in het zelfde weekend werden georganiseerd. Nu wordt het dus kiezen en bij deze...
Spellenspektakel was sowieso een traditie aan het worden, dus die blijven we nu ook volhouden. Jammer dat de planning met 'spel' zo beroerd uitpakt. Daarbij zijn wij nu ook wel een beetje nieuwsgierig naar de nieuwe editie (organisatie) van het spellenspektakel. Volgend jaar weer deze poll? Misschien ziet die er dan heel anders uit.
Ik kom uit de driehoek Roeselare-Kortrijk-Menen en Eindhoven was al een heel eind rijden.
De laatste keer reden we ontgoocheld naar huis maar wij zijn wel benieuwd naar de nieuwe aanpak dus kunnen de extra kilometers er nog wel bij.